.

Vraag

Geen service al 2 dagen nieuwe abonnement

  • 29 August 2012
  • 4 reacties
  • 462 Bekeken

Badge
Goedendag.

Gisteren plaatste ik al het bericht dat ik geen service had met mijn nieuwe abonnement.
Ik heb gewoon geactiveerd, dus dat kan het probleem niet zijn.

vervolgens ee nreactie dat er naar gekeken was en ik mijn telefoon uit en weer aan moest zetten.
Had totaal geen nut en ik heb weer direct gereageerd.

Nu zijn wij weer meer dan een dag verder en doet mijn telefoon het nog steeds niet.
Kan dit nu opgelost worden??

Wordt er eerlijk gezegd een beetje moe van. Om mijn nummer uberhaupt al mee te nemen naar Simyo ben ik al enoge tijd bezig geweest met diverse telefoontjes en e-mails, maar nu dat eindelijk was geregeld kan ik nu tot op heden nog niet bellen.

Ik ben nu dus al twee dagewn niet bereikbaar op mijn nummer en dit is een zeer groot probleem voor mij.
Hoop dat ik binnen nu en enkele momenten eindelijk mijn telefoon kan gebruiken, want begin hier nu mijn zakken van vol te krijgen.
moet heel erg veel moeite doen om dit abonnement te laten werken en zoals ik kan zien kampen heel veel mensen met dit probleem!

Met vriendelijke groeten,
Wesley

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey wesley85,

Zou je mij even in een privebericht jouw simkaartnummer toe kunnen sturen zodat we kunnen verifiëren dat je de juiste simkaart gebruikt?
Badge
Hey wesley85,

Zou je mij even in een privebericht jouw simkaartnummer toe kunnen sturen zodat we kunnen verifiëren dat je de juiste simkaart gebruikt?


Prive bericht weet ik niet hoe ik dat moet doen dus hierbij op deze manier.

Nummer is; S0777713    EORP
Badge
wesley85
Startend Simyaan
1 uur geleden Reageer
Oorspronkelijk geplaatst door Wayne ? Hey wesley85,

Zou je mij even in een privebericht jouw simkaartnummer toe kunnen sturen zodat we kunnen verifiëren dat je de juiste simkaart gebruikt?
Prive bericht weet ik niet hoe ik dat moet doen dus hierbij op deze manier.

Nummer is; S077*****
Reputatie 2
Badge +1
Hey wesley85,

Het simkaartnummer is correct. Zou je de simkaart misschien even in een ander simlockvrij toestel kunnen testen zodat we kunnen bepalen of het aan het toestel of aan de simkaart ligt?

Reageer