.

Geen service

  • 5 January 2012
  • 18 reacties
  • 2084 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hallo,
Sinds enige dagen staat er op mn telefoon: geen service en heb ik dus geen bereik.
Het rare is dat ik buiten wel service heb. Hebben jullie enig idee wat er aan de hand is? Ik woon in midden Nederland en heb verder nooit problemen gehad met bereik, er is ook niets veranderd (ben niet verhuisd ofzo). Ik gebruik Simyo prepaid.
M.vr.gr. D

18 reacties

Badge +3
Heb je je telefoon al uitgeschakeld voor 10 seconden en daarna weer ingeschakeld? want bij mij werkt dit altijd!
Ook ik heb sinds vandaag 12:00 geen service (overal) op mijn mobiel, dus ik kan niet bellen. Telefoon al 100 keer opnieuw aangezet, maar mag helaas niet helpen. Help!!!
Badge +4
Hallo, Sinds enige dagen staat er op mn telefoon: geen service en heb ik dus geen bereik. Het rare is dat ik buiten wel service heb. Hebben jullie enig idee wat er aan de hand is? Ik woon in midden Nederland en heb verder nooit problemen gehad met bereik, er is ook niets veranderd (ben niet verhuisd ofzo). Ik gebruik Simyo prepaid. M.vr.gr. D


Hoi DiJ,

Kun je mij in een prive bericht je mobiele nummer en postcode sturen?

Groetjes Kim
Badge +4
Ook ik heb sinds vandaag 12:00 geen service (overal) op mijn mobiel, dus ik kan niet bellen. Telefoon al 100 keer opnieuw aangezet, maar mag helaas niet helpen. Help!!!




Hoi Sassie,

Ook van jou ontvang ik graag in een prive bericht je mobiele nummer en postcode.

Groetjes Kim
Inmiddels opgelost! Mijn telefoon moest leeggemaakt worden (iphone) backup teruggezet en nu is het probleem verholpen. (Gelukkig!)
Hallo,
Sinds vrijdag heb ik dus ook last van geen service, en kan ik niet bellen of gebeld worden. Ligt dit aan Simyo of ligt dat aan mijn toestel? Ik heb een HTC Wildfire S.


Danielle
Badge +4
Hallo,
Sinds vrijdag heb ik dus ook last van geen service, en kan ik niet bellen of gebeld worden. Ligt dit aan Simyo of ligt dat aan mijn toestel? Ik heb een HTC Wildfire S.


Danielle


Hoi Danielle,

Kun je mij aangeven of je dit probleem overal hebt of op een bepaalde locatie?

Groetjes Kim
Hoi Kim,
Vrijdag was het zomaar in een keer. Vandaag was het weer, nu heb ik op mijn werk slecht bereik en toen hij eenmaal geen bereik meer had heeft hij ook daarna waar hij normaal wel bereik heeft ook geen bereik meer gehad.
groetjes Danielle
Badge
Hallo, Sinds enige dagen staat er op mn telefoon: geen service en heb ik dus geen bereik. Het rare is dat ik buiten wel service heb. Hebben jullie enig idee wat er aan de hand is? Ik woon in midden Nederland en heb verder nooit problemen gehad met bereik, er is ook niets veranderd (ben niet verhuisd ofzo). Ik gebruik Simyo prepaid. M.vr.gr. D


Hoi DiJ,

Kun je mij in een prive bericht je mobiele nummer en postcode sturen?

Groetjes Kim

Hoi Kim, kan jij even uitleggen hoe ik een priveberichtje kan sturen?
Mvrgr
Badge +3
Heey dj je moet op kims profielfoto drukken en daarna zie je privebericht sturen oftewel: een pm versturen.. 🙂
Badge
Heey dj je moet op kims profielfoto drukken en daarna zie je privebericht sturen oftewel: een pm versturen.. :-)


top, dankjewel!
Badge +4
Hoi DiJ,

Als je met de pijl van je muis op mijn naam gaat staan dan kun je ook een privebericht sturen.

Groetjes Kim
Badge +3
Haha! Alsjeblieft dj! 🙂
Badge +4
Hoi DiJ,

Klopt het dat je gebruik maakt van een iPhone 3Gs?
Deze kun je, terwijl de Simyo simkaart in het toestel zit synchroniseren met je iTunes account.
Als het goed is, is het probleem daarna verholpen. Zo niet dan hoor ik dat graag.

Groetjes Kim
Badge
Hoi Kim,
Ik heb de telefoon inmiddels gesynchroniseerd met Itunes en heb helaas nog steeds geen service.
Als ik buiten ben op sommige plekken wel en thuis sowieso niet, raar toch?
Mvrgr

Hoi DiJ,

Klopt het dat je gebruik maakt van een iPhone 3Gs?
Deze kun je, terwijl de Simyo simkaart in het toestel zit synchroniseren met je iTunes account.
Als het goed is, is het probleem daarna verholpen. Zo niet dan hoor ik dat graag.

Groetjes Kim
Badge +5
Hi DiJ,
Klik op de profielfoto van Kim, je wordt dan naar haar profiel doorgestuurd en van daaruit kun je een privebericht versturen.
Groet,
Bibi
Badge
Hoi,
Vandaag ben ik overgegaan naar Simyo. Heb alleen Geen Service terwijl de sim-kaart gisteren is geactiveerd en volgens Mijn Simyo is het nummer overzetten ook gelukt. Waarom heb ik Geen Service? Ik bevind mij in Zuidwest Drenthe in een kantoorgebouw dicht bij het raam. Misschien maakt dat wat uit.
De Netwerkinstellingen op mijn Iphone 3G heb ik opnieuw ingesteld.
Hoor graag!
Groet André
Reputatie 2
Badge +1
Hey Adev080169,

Zou je in een DM even jouw simkaartnummer kunnen versturen zodat ik dit voor je kan controleren?

Reageer