.

Beantwoord

geen nummerbehoud

  • 8 October 2012
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

In augustus heb ik een prepaid pakket aangevraagd, met behoud van nummer.
7 oktober was mijn contract afgelopen maar ik heb nog steeds mijn eigen nummer niet.
Per wanneer gebeurt dit?
icon

Beste antwoord door Alex 10 October 2012, 11:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum petra43,

Omdat het om een abonnementsovername gaat, moeten we ons houden aan een opzegtermijn van een maand. Op 9/10 is er een nummerbehoud aanvraag bij ons ingediend. Daarom kan het te behouden telefoonnummer normaal gesproken een maand later worden over gezet. Het kan eerder worden over gezet als je je huidige abonnement al hebt opgezegd. We kunnen dan een verzoek indienen om het telefoonnummer met 5 werkdagen over te nemen. Kan je me laten weten of dit het geval is? Dan laat ik de aanvraag wijzigen.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum petra43,

Omdat het om een abonnementsovername gaat, moeten we ons houden aan een opzegtermijn van een maand. Op 9/10 is er een nummerbehoud aanvraag bij ons ingediend. Daarom kan het te behouden telefoonnummer normaal gesproken een maand later worden over gezet. Het kan eerder worden over gezet als je je huidige abonnement al hebt opgezegd. We kunnen dan een verzoek indienen om het telefoonnummer met 5 werkdagen over te nemen. Kan je me laten weten of dit het geval is? Dan laat ik de aanvraag wijzigen.

Groetjes,

Alex


Beste Alex,
Ik heb mijn contact bij Hi ook in augustus opgezegt, rond september bevestiging van ze gekregen.
Heb geen verplichtingen meer bij Hi.
Dus als mijn nummer met 5 dagen over genomen kan worden ben ik heel blij.

Mvg Petra
Reputatie 5
Badge +10
Hoi petra43,

We hebben je verzoek laten aanpassen. Je ontvangt vanzelf per email informatie over je nummerbehoud aanvraag.

Groetjes,

Alex

Reageer