.

Beantwoord

Geen nummer behoud

  • 2 October 2012
  • 3 reacties
  • 428 Bekeken

Vandaag zou het toestel van mij dochter geactiveerd worden met nummer behoud. Tot op heden lukt het niet. Ik ben nu bezig 3 dagen te bellen maar geen contact. Wie redt mij van deze onmogelijke situatie. Hoe kan ik het abonnement van simyo opzeggen.
icon

Beste antwoord door Arie 4 October 2012, 10:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste C. Stevens,

Uit onze gegevens blijkt dat het nummer is overgezet op 02-10. Ook blijkt dat er inmiddels gebruik is gemaakt van de aansluiting.
Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is.

Groetjes,

Arie
Vandaag zou het toestel van mij dochter geactiveerd worden met nummer behoud. Tot op heden lukt het niet. Ik ben nu bezig 3 dagen te bellen maar geen contact. Wie redt mij van deze onmogelijke situatie. Hoe kan ik het abonnement van simyo opzeggen.

Ik heb eigenlijk hetzelfde, mijn oude nummer zou overgezet worden vanaf 5-10. Maar tot op heden is dat nog niet gebeurd... 
Kunt u mij zeggen wanneer dat dan wel ingaat?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Christiaanpoel,

Volgens onze gegevens is je nummerbehoud aanvraag goedgekeurd en wordt het telefoonnummer op 11/5/12 over gezet. Je hebt op 2/10 een bestelling gedaan. Een abonnementsovername duurt altijd een maand. Je ontvangt vanzelf emails met informatie over je nummerbehoud aanvraag.

Groetjes,

Alex

Reageer