.

Beantwoord

Geen netwerkverbinding

  • 6 January 2014
  • 4 reacties
  • 329 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb al een paar uur geen netwerkverbinding. Mobiel al opnieuw aan/uit gezet, Batterij en simkaart eruit gehaald en er opnieuw ingedaan. Erg lastig omdat ik nu niet bereikbaar ben. Is er een storing. Mijn postcode is 3238?
icon

Beste antwoord door Charlene 8 January 2014, 09:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Hoi Knaapie,

Staat de optie "Mobiel internet" aan in mijn Simyo? Indien dit niet het geval is, raad ik je aan dit in te schakelen. Dan is dit namelijk het probleem! ;-)

Is dit niet, dan kan het zijn dat je teveel internet buiten je bundel hebt verbruikt. Dat noemen ze "Hoogverbruik". Als je meer dan €75,- buiten je bundel aan internet of belkosten maakt, wordt je abonnement om hoge kosten te voorkomen geblokkeerd. Dit kun je ook testen door bijvoorbeeld eens te bellen naar je eigen huistelefoon. Indien dit niet werkt, en je krijgt een melding "Afgesloten om administratieve redenen" dan is het raak. Dan raad ik je aan even telefonisch (1200 of 0900-8090) contact op te nemen.

Ook kan het inderdaad een tijdelijke storing zijn, dan zou je ook even telefonisch contact op moeten nemen. 

Succes!

Groet,
Mike
Badge +8
Hallo, ik heb al een paar uur geen netwerkverbinding. Mobiel al opnieuw aan/uit gezet, Batterij en simkaart eruit gehaald en er opnieuw ingedaan. Erg lastig omdat ik nu niet bereikbaar ben. Is er een storing. Mijn postcode is 3238?

Hoi knaapie,

Dat is vervelend. Ik zie dat je ook een email gestuurd hebt hierover, en dat ze je simkaart opnieuw op het netwerk hebben gezet. Ik zie dat je daarna ook nog telefonisch contact hebt gehad, dat dat het nog niet had verholpen 😞
Kun je me laten weten hoe het er nu voor staat? Dan ga ik er verder mee aan de slag.

Dat zijn trouwens inderdaad oorzaken van geen netwerk, die je noemt, Mike. Bedankt daarvoor 🙂 Maar er zijn er nog veel meer, hoor. Het kan ook gewoon dat de sim even geen verbinding heeft. Het is dus gelukkig meestal geen hoogverbruik 😉 De melding: afgesloten om administratieve redenen komt ook bij andere blokkades voor.

Groetjes, Charlene
Badge
Hoi Charene,

Inmiddels doet alles het weer. Bedankt voor je reactie.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Charene,

Inmiddels doet alles het weer. Bedankt voor je reactie.


Dank je voor de terugkoppeling! 🙂

Reageer