Skip to main content

Beste simyo,

ik heb nu al 3 x contact gehad en zijn al een maand verder en heb nog steeds geen oplossing.. in eerste instantie viel alleen het netwerk af en toe weg maar sinds de update van mijn iPhone doet hij helemaal niks meer.  Ik kan alleen op een iPhone 6 ermee nu (accu kapot, speaker versleten) terwijl mijn goede iPhone gewoon in de kast ligt. Dit kan echt niet de bedoeling zijn..

als er geen oplossing komt wil ik mijn Abonnement kosten terug en ga ik bij jullie weg.

Hoi @MichHou,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen je netwerkproblemen ervaart met je iphone 11 en nog geen oplossing hebt.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze welgemeende excuses hiervoor. 

Ik kijk graag met je mee. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Voortaan kan je vragen m.b.t. je iphone 11 problemen stellen in het verzameltopic over het iphone 11 probleem. Je huidige topic zal dan ook gesloten worden.

Groetjes,
Ashley