Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
ik ben vanmorgen overgestapt met de simkaart ben jullie en inmiddels in het buitenland… Nu heb ik geen netwerk, ik heb roaming wel aan staan en in de app van Simyo ook alles daarvan op “ja” gezet. Lastige start zo bij het nieuwe abonnement, kunnen jullie mij helpen?
Groeten Dimphy
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Dimf kijk eens of de APN-instellingen goed staan volgens onderstaande richtlijn.
Pas waar nodig aan en herstart je toestel.
Succes.
Hoi @Dimf,
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je nog geen bereik hebt in het buitenland!
Wij hebben een apart topic met allerlei tips wat je kunt doen om je bereik te verbeteren in het buitenland. Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt. Mocht je nog steeds geen bereik hebben na al deze tips, dan kunnen wij je simkaart opnieuw aanmelden aan het netwerk. Hier kun je mij dan een privébericht voor sturen .
Super bedankt voor het delen van onze APN instellingen! @JanD
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.