Skip to main content

.

Hallo, 

ik ben vanmorgen overgestapt met de simkaart ben jullie en inmiddels in het buitenland… Nu heb ik geen netwerk, ik heb roaming wel aan staan en in de app van Simyo ook alles daarvan op “ja” gezet. Lastige start zo bij het nieuwe abonnement, kunnen jullie mij helpen?

Groeten Dimphy 

Hallo @Dimf kijk eens of de APN-instellingen goed staan volgens onderstaande richtlijn.

Pas waar nodig aan en herstart je toestel.

Succes.

Dit zijn de juiste APN-instellingen voor het moment

 


Hoi @Dimf,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je nog geen bereik hebt in het buitenland!

Wij hebben een apart topic met allerlei tips wat je kunt doen om je bereik te verbeteren in het buitenland. Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt. Mocht je nog steeds geen bereik hebben na al deze tips, dan kunnen wij je simkaart opnieuw aanmelden aan het netwerk. Hier kun je mij dan een privébericht voor sturen 🙂.

Super bedankt voor het delen van onze APN instellingen! @JanD 

Groetjes,
Roeqajja


Reageer