.

Beantwoord

Geen netwerk beschikbaar

  • 16 May 2013
  • 9 reacties
  • 376 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Zojuist heb ik de vervangende simkaart geactiveerd, maar wanneer ik probeer te bellen dan staat er 'geen netwerk beschikbaar'. Ik kan nu dus niet bellen.  Graag verneem ik hoe dit probleem opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Natascha 17 May 2013, 16:39

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
ik verzoek u dit snel op te lossen 
Reputatie 3
Badge +9
Beste zara, even je telefoon helemaal uit voor 10 min. En dan weer even proberen.

Soms zelfs de batterij eruit en weer erin.
Badge
Beste zara, even je telefoon helemaal uit voor 10 min. En dan weer even proberen.

Soms zelfs de batterij eruit en weer erin.


Dat erin en eruit halen van de simkaart heb ik vandaag al een aantal keer gedaan, maar de simkaart doet het gewoon niet. Ik heb ook een andere simkaart van kpn in mijn telefoon gestopt en die doet het wel. het ligt dus aan de simkaart ben ik bang. Mijn postcode is 5215XT.
ik hoop dat u snel met een oplossing komt 
Reputatie 3
Badge +9
Ik denk dat de klantenservice een netwerk reset voor jou aansluiting zal moeten geven. Je kunt het beste morgen bellen. Het nummer is te vinden via de website bij de link klantenservice.
Badge
Daar kan ik ook niet naartoe bellen, heb dat vandaag meermaals geprobeerd. Ook dan geeft mijn tel. aan 'geen netwerk beschikbaar'
Reputatie 3
Badge +9
Er is een gratis telefoonnummer die je met een vaste aansluiting kan bellen. Zie klantenservice onderaan.
Badge
Ik heb geen vaste aansluiting en het maakt niet uit of het gratis is of niet, ik kan nergens naartoe bellen aangezien er geen netwerk is
Reputatie 3
Badge +9
Ik wist niet dat je geen vaste aansluiting hebt. Dan even deze post afwachten, of een tweet als je dat wel kan o-O
Badge +6
Zojuist heb ik de vervangende simkaart geactiveerd, maar wanneer ik probeer te bellen dan staat er 'geen netwerk beschikbaar'. Ik kan nu dus niet bellen.  Graag verneem ik hoe dit probleem opgelost kan worden.

Hoi Zara,

Ik zie in het systeem dat je vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Heeft het resetten van de simkaart geholpen? Mocht dit het probleem niet hebben verholpen dan raad ik je aan de simkaart in een ander simlock vrij toestel te plaatsen en te kijken of de simkaart in het andere toestel wel werkt.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer