.

Beantwoord

Geen Netwerk

  • 4 September 2012
  • 6 reacties
  • 435 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Sinds vanochtend krijg ik de melding ''geen netwerk''.

Mijn mobiel is een S2, en heb een 500MB bundel.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Gr
icon

Beste antwoord door Rico 4 September 2012, 10:41

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Sinds vanochtend krijg ik de melding ''geen netwerk''. Mijn mobiel is een S2, en heb een 500MB bundel. Zou iemand mij kunnen helpen? Gr


Gefixt door een keer opnieuw op te starten, hoe simpel kan het zijn 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Rico,

Het kan zijn dat je toestel even geen netwerk kon vinden in een bepaalde omgeving. Als je handmatig zoekt naar het KPN netwerk of het toestel uit/aan zet verhelp je het probleem vaak. In ieder goed om te horen dat het is opgelost.

Groetjes,

Alex
Ik heb al vanaf vrijdagochtend geen netwerk meer in en rond mijn huis!!! De rets van de familie heeft hier geen last van.
 dit wordt niet opgelost door opnieuw op te starten. En dit is niet de eerste keer!!!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Elke,

Om te achterhalen waar dit aan ligt, wil ik graag weten op welke postcode je dit probleem ervaart. Maken de andere personen ook gebruik van het KPN netwerk? Ook wil ik je vragen om de Simyo simkaart in een ander simlock vrij toestel te proberen zodat je kunt achterhalen of het een toestel gerelateerd probleem is.

Off-topic. Ik heb je post uit het andere topic verwijderd, omdat je hier dezelfde reactie hebt geplaatst. Je vraag past beter in dit topic.

Groetjes,

Alex
Postcode 6071KV. mijn vader maakt ook gebruik van het KPN netwerk via albert heijn, hij ervaart geen problemen.

Maar ik heb dit probleem al vaak gehad, ook met andere toestellen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Elke,

De postcode check wijst uit dat de dekking goed moet zijn. Het KPN netwerk is dus in orde. Heb je de AH simkaart al in jouw toestel getest? Ik ben benieuwd of hetzelfde probleem dan op treed.

Groetjes,

Alex

Reageer