.

Beantwoord

Geen netwerk

  • 18 April 2013
  • 10 reacties
  • 442 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
waarom ligt mijn netwerk er weer uit?
Groeten,
Co9
icon

Beste antwoord door Natascha 22 April 2013, 16:05

Bekijk originele reactie

10 reacties

Mijn netwerk doet het weer, ik vermoed dat het een falen van mijn toestel was.
Toch fijn dat ik ergens mijn frustraties kwijt kon :P

Groeten,
Co9
Hallo
Ik heb sinds vandaag mijn simyo sim geacctiveerd met nummerbehoud, alles verliep volgens wens.
Nu probeer ik mms te verzenden naar een pakistaanse mobiele nummer, maar ik krijg steeds een ontvangstbevestiging mislukt?
Ligt dit aan mijn sim of toestel of aan die van degene in pakistan?
Ik heb een samsung galaxy s apparaat.
Alvast bedankt
Paki
Reputatie 7
Badge +9
@Paki, op een forum van een andere aanbieder vond ik dat het uit- en daarna weer aanzetten van het toestel wel eens wil helpen. Uiteraard moeten je instellingen wel goed staan.

In een enkel geval kan het liggen aan een verouderde simkaart, maar voor een relatief nieuwe provider als Simyo lijkt me dit niet voor de hand liggend.
Reputatie 7
Badge +9
@Co9, uit en weer aanzetten van je telefoon (eventueel ook even de accu verwijderen) doet vaak wonderen 🙂
Reputatie 7
Badge +9
@Paki, MMS wordt als pakketjes via het internet verzonden las ik bij de andere provider, dus internet moet aanstaan. Heb je geen internetbundel dan kan het een dure grap worden!
Reputatie 7
Badge +9
@Paki, Meer info over MMS vind je hier. GPRS moet dus aanstaan.
Geen service
Ik heb steeds 'geen service' , kan niet bellen of gebeld worden ('gesprek mislukt', of 'dit nummer is niet bereikbaar'). Ik heb uit- en aanzetten geprobeerd, synchroniseren met iTunes, niks helpt... App-en gaat wel, maar ik wil bellen! En gebeld kunnen worden. Heeft het gewoon gedaan, en een week of 2 geleden hielp in 1e instantie het uit/aanzetten, later ook eens het synchroniseren, maar nu niks meer... Wat te doen?
Badge +6
Mijn netwerk doet het weer, ik vermoed dat het een falen van mijn toestel was.
Toch fijn dat ik ergens mijn frustraties kwijt kon :P

Groeten,
Co9


Hoi Co9,

Fijn te horen dat het probleem is opgelost.
Badge +6
Hallo
Ik heb sinds vandaag mijn simyo sim geacctiveerd met nummerbehoud, alles verliep volgens wens.
Nu probeer ik mms te verzenden naar een pakistaanse mobiele nummer, maar ik krijg steeds een ontvangstbevestiging mislukt?
Ligt dit aan mijn sim of toestel of aan die van degene in pakistan?
Ik heb een samsung galaxy s apparaat.
Alvast bedankt
Paki


Hoi Paki,

Ik zie dat je vraag ook hier heb gesteld.
Wij zullen je vraag in het andere topic beantwoorden.

@ Franswon bedankt voor het meedenken.
Badge +6
Geen service
Ik heb steeds 'geen service' , kan niet bellen of gebeld worden ('gesprek mislukt', of 'dit nummer is niet bereikbaar'). Ik heb uit- en aanzetten geprobeerd, synchroniseren met iTunes, niks helpt... App-en gaat wel, maar ik wil bellen! En gebeld kunnen worden. Heeft het gewoon gedaan, en een week of 2 geleden hielp in 1e instantie het uit/aanzetten, later ook eens het synchroniseren, maar nu niks meer... Wat te doen?


Hoi StormP,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat er gebruik word gemaakt van de aansluiting. Is het probleem middels al verholpen?

Reageer