.

Beantwoord

Geen netwerk

  • 19 March 2013
  • 22 reacties
  • 725 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 11 reacties
Hallo,

Vanmorgen half 9 ben ik niet meer te bereiken. Ik kan niet meer bellen of op het internet terwijl ik 5 min er voor nog een telefoon gesprek had.
Storing?
icon

Beste antwoord door Natascha 26 March 2013, 12:32

Bekijk originele reactie

22 reacties

Reputatie 7
Zet als eerste je telefoon eens uit en weer aan.
Zet als eerste je telefoon eens uit en weer aan.


Ja uiteraard al gedaan en simkaart opnieuw ingestoken. Had net 1 min ontvangst en nu is het weer weg.
Ah en mijn vriendin heeft precies hetzelfde dus het ligt aan simyo!
Badge
Ik heb in feite hetzelfde, alleen bij mij werkt internet juist wél, maar kan ik niet bellen en gebeld worden...
Ik heb in feite hetzelfde, alleen bij mij werkt internet juist wél, maar kan ik niet bellen en gebeld worden...
Ook regio den haag?
Badge
Ik heb in feite hetzelfde, alleen bij mij werkt internet juist wél, maar kan ik niet bellen en gebeld worden...
Ook regio den haag?


Utrecht zit ik.
Badge
Nu lijkt alles weer te werken 🙂
Ja ik heb ook weer bereik. 
Ik heb hetzelfde probleem! Ook regio Utrecht en uiteraard telefoon uit en aan gezet...
Ik voel een gezamelijke claim opkomen 😛
Ik zit regio Noord Holland en heb al 14 dagen dan wel dan geen bereik in mijn woonplaats. Er werd mij verteld dat er werkzaamheden aan de mast zijn. Maar duurt nu toch wel erg lang. Vroeger nooit last van gehad. Ben al jaren Simyo klant.
Ik zit regio Noord Holland en heb al 14 dagen dan wel dan geen bereik in mijn woonplaats. Er werd mij verteld dat er werkzaamheden aan de mast zijn. Maar duurt nu toch wel erg lang. Vroeger nooit last van gehad. Ben al jaren Simyo klant.


Dat is echt niet normaal.... 
Dus omdat hun werkzaamheden uitvoeren mag jij niet bereikbaar zijn? Volgens mij is er echt iets heel anders aan de hand. Zou ook op zijn minst de helft van je maandelijkse kosten vragen want hier heb je niks aan.
ik heb het ook al de hele ochtend geen dienst.... telefoon zo vaak uit en aan gezet dat mijn vingers pijn doen. Simyo gebeld en zij zeggen doodleuk er is geen storing?! pardon mag ik weten waarom ik niet kan bellen smsen of op internet kan dan? Zo te lezen is er dus wel een storing en ik vind het zwaar onprofessioneel om er zo achter te komen.
Dat ze hier niet reageren zegt toch al genoeg... 
Ja, inderdaad... ondertussen nog steeds geen bereik of netwerk! En ik kan de klantenservice niet bellen natuurlijk 🙂 Dus: @klantenservice! Wat is hier aan de hand?!!!
Ze reageren wel op andere topics. Zo raak je klanten kwijt als je niet erkent.
Reputatie 7
Ik las net in een ander topic dat de problemen in en rond Utrecht qua 2G en 3G inmiddels opgelost zouden moeten zijn.
na de zoveelste keer uit en aan, doet mijn internet het nu wel....
succes allen!
Reputatie 7
na de zoveelste keer uit en aan, doet mijn internet het nu wel....
succes allen!


Fijn zo! In welk gedeelte van het land ervaarde jij de problemen?
Ook ik heb al de hele dag geen ontvangst en kan dus niet bellen en gebeld worden. Heb mijn telefoon al aantal keer aan-  uitgezet, maar helpt niets. Baal wel dat daar geen duidelijke informatie over naar buiten komt en dat ik hier ook geen enkele reactie lees van Simyo zelf.
 Ik woon omgeving Hoorn. 
Badge +6
Ook ik heb al de hele dag geen ontvangst en kan dus niet bellen en gebeld worden. Heb mijn telefoon al aantal keer aan-  uitgezet, maar helpt niets. Baal wel dat daar geen duidelijke informatie over naar buiten komt en dat ik hier ook geen enkele reactie lees van Simyo zelf.
 Ik woon omgeving Hoorn. 


Hoi Dodo,

Je simkaart is actief in het systeem en geblokkeerd.
Heb je toestel al uit/aan gezet om te kijken of dit het probleem verhelpt. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of het probleem aanhoudt.
Badge +6
Hoi Allemaal,

Mocht je toestel aangeven dat je geen bereik hebt dan kan je altijd het beste je toestel uit/aan zetten.
Het uit/aan zetten van het toestel verhelpt meestal al het probleem. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan raad ik jullie aan je simkaart in een ander simlock vrij toestel te plaatsen om te kijken of het probleem aanhoudt.

Reageer