.

Beantwoord

Geen bereik meer

  • 30 January 2014
  • 5 reacties
  • 381 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 28 reacties
Beste lezer,

Al enkele dagen heb ik geen bereik meer vanaf de plek waar ik anders gewoon heb kunnen bellen.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Hartelijke groet van Judith
icon

Beste antwoord door Ernst 31 January 2014, 09:59

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Judih,

Om er achter te komen waar het aan kan liggen, zullen een paar dingen moeten weten 😕
Wat is de postcode van deze plek? Heb je helemaal geen bereik meer daar? Of heb je dit alleen met 2G of 3G?
Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart en heb je daar dan nog steeds geen bereik?

En ook niet onbelangrijk: heb je dit nog steeds?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Ernst,

om te beginnen dank voor je reactie. En ja, ik had het nog steeds. Maar nadat ik 'm opnieuw had opgestart was het over 😮.
Dus zeer veel dank voor deze gouden tip.

Ik maak gebruik van een Samsung III Mini en ik kan eigenlijk nergens vinden of ik gebruik maak van G2 of G3.
Dat zou toch onder mobiele netwerken moeten staan lijkt me zo.
Bij netwerkmodus staat: GSM/WCDMA (auto stand).

Maar goed. Dit is eigenlijk weer een andere vraag. Stel dat je dit weet .... GRAAG!!
En anders, nogmaals dank en fijn weekend.

Hartelijke groet van Judith
Badge +6
Hoi Ernst,

om te beginnen dank voor je reactie. En ja, ik had het nog steeds. Maar nadat ik 'm opnieuw had opgestart was het over 😮.
Dus zeer veel dank voor deze gouden tip.

Ik maak gebruik van een Samsung III Mini en ik kan eigenlijk nergens vinden of ik gebruik maak van G2 of G3.
Dat zou toch onder mobiele netwerken moeten staan lijkt me zo.
Bij netwerkmodus staat: GSM/WCDMA (auto stand).

Maar goed. Dit is eigenlijk weer een andere vraag. Stel dat je dit weet .... GRAAG!!
En anders, nogmaals dank en fijn weekend.

Hartelijke groet van Judith


Hoi Judith,

Dat is fijn om te lezen dat het uit/aan zetten van je toestel het probleem heeft verholpen.
GSM is het 2G netwerk en WCDMA is het 3G netwerk. Je zou dus in je toestel kunnen kijken of je ook kunt kiezen voor alleen GSM of alleen WCDMA. Dan kan je dus zelf kijken op welk netwerk je het probleem ervaart.
Reputatie 1
Badge +1
Ga ik doen!
Dank en hartelijke groet van Judith
Badge +6
Ga ik doen!
Dank en hartelijke groet van Judith


Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer