.

Vraag

Geen bereik

  • 5 June 2012
  • 9 reacties
  • 727 Bekeken

Badge
Hallo!sinds week end heb ik heel weinig bereik in Oss.1-2 strepjes.Heb alles aal uitgeprobeert.Gisteren ben ik buiten Oss geweest naar Schaijk en daar deed ie prima.Dus ligt niet aan mijn telefon.Is er een storing?want is wel vervelend.Tot nu toe deed ie het prima.Als ik 2 strepjes antenne heb en probeer te bellen dan wordt de verbindig verbroken.Raar.Heeft iemand het zelfde probleem?wordt naar een oplossing gezocht?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Buiten dat een simyo medewerker gaat kijken kun je natuurlijk meer informatie geven zodat hier niet om gevraagd hoeft te worden. Zo kunnen ze snel door en meer mensen helpen.
De volgende vragen stel ik omdat ik denk dat die medewerker van simyo dat mogelijk ook gaat vragen:
Wat voor toestel heb je?
Heb je hier met een ander toestel (met zelfde simkaart) ook last mee?Waar treed het probleem op (geef postcode inclusief letters)?
Ik hoop hiermee die simyo medewerker die jou gaat helpen geholpen te hebben!
Badge
Buiten dat een simyo medewerker gaat kijken kun je natuurlijk meer informatie geven zodat hier niet om gevraagd hoeft te worden. Zo kunnen ze snel door en meer mensen helpen.
De volgende vragen stel ik omdat ik denk dat die medewerker van simyo dat mogelijk ook gaat vragen:
Wat voor toestel heb je?
Heb je hier met een ander toestel (met zelfde simkaart) ook last mee?Waar treed het probleem op (geef postcode inclusief letters)?
Ik hoop hiermee die simyo medewerker die jou gaat helpen geholpen te hebben!


Ik heb een Nokia N97.En heb mijn abonament bij simyo aal een paar manden .Tot nu toe nooid problemen mee gehad.Maar nu is een nachtmerie om te probeer te bellen of gebelt te worden.Sms-jes gaat redelijk goed.Ben gisteren avond ook buiten Oss geweest en daar deed ie prima.Volop antenneIk heb gisteren een simyo medewerker gesproken vanuit mijn huis telefoon maar het heeft niet echt geholpen.Heb ik ook online mijn probleem uitgeleg en heb ik een e mail met eenm bevestiging gekregen.Nou ik wacht wel paar dagen en anders zeg ik op mijn abonnament.
Ik heb mijn simkart ook in een andere toestel ingestopt en het is het zelfde.Als ik bel ....gaat het niet over en krijg ik de melding van verbindings fout.Als ik gebelt wordt dan wordt het verbindig meteen verbroken.Buiten Oss had ik gisteren avond dat probleem niet.Dus denk niet dat het aan mijn toestel ligt.Heb lekker kunnen bellen vanuit Schaijk.Maar toch bedankt voor jou reactie.Ik wens jou en iedereen een fijne middag.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Julia,

Op welke postcode ervaar je dit probleem precies? Het lijkt er namelijk op dat je probleem plaats gerelateerd is. Als je ons je de volledige postcode geeft, kunnen we via onze technische dienst het e.e.a. controleren.

Groetjes,

Alex
Hoi,


ik heb hier de laatste weken ook last van, regio Vught, vroeg in de avond tussen 18.00 en 19.30, maar sinds een paar dagen ook overdag, met name bij het sms en totaal geen bereik "service niet beschikbaar"..
wilde dit even hier delen, maar ga waarschijnlijk ook persoonlijk een medewerker benaderen...

groet!
Badge +6
Beste Jaya47,

Welkom op het forum!
Kan je mij een privé bericht sturen met de postcode waar je dit probleem ervaart.
Wanneer ik je bericht heb ontvangen ga ik een postcode check voor je laten doen.
Hallo 
Mijn dochter heeft in het buitenland, zowel in Duitsland als in Spanje, geen bereik. In beeldscherm staat  "Geen service".
Na aan en uit zetten van toestel heeft ze in Spanje een paar dagen verbinding gehad, dus ligt het niet aan het toestel.
Buitenland functie staat gewoon aan. Wat kan het probleem zijn=
Groet 
Badge +6
Beste Sabine,

Welkom op het forum!
Kan je mij in een privé bericht het telefoonnummer versturen van je dochter zodat ik haar aansluiting kan nakijken.
buiten bereik? Mijn toestel is dual-sim, beide met een Simyo-simkaart, beide als Pre-paid. Op sim 1 heb ik bijna € 9,- beltgegoed, maar geen bereik, niet bereikbaar en alleen geschikt voor noodoproepen. Het lijkt wel dat SIM-1 zich gedraagt alsof ik helemaal door mijn beltegoed heen ben. Onmogelijk. Terwijl ik vanmiddag om 17:15 uur nog normaal kon bellen met SIM-1.
Op SIM-2 heb ik € 3,- beltegoed en gedraagt zich normaal, al is het ontvangsbereik wel minder dan ik gewend ben.
Badge +6
Beste FotoJoop,

Welkom op het forum!
Graag ontvang ik per privé bericht het telefoonnummer van simkaart: 1 zodat ik de aansluiting kan nakijken.

Reageer