.

Beantwoord

Geen aflever rapport

  • 1 January 2013
  • 6 reacties
  • 776 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik kon eerst niks verzenden & niet bellen. Dat is nu opgelost, maar ik heb een ander probleem. Als ik een sms verstuur staat er de hele tijd 'in behandeling' terwijl de ontvanger het smsje wel ontvangt. Dit isnietzo'n heel groot probleem, maar de ene x verzendt die wel en de andere x niet. Omdat er in behandeling blijft staan krijg ik geen ontvangstbevestiging en weet ik niet welke smsjes er wel of niet aankomen..

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Natascha 2 January 2013, 18:37

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Ik bedoel ontvangstbevestiging*
Badge +6
Hallo,

Ik kon eerst niks verzenden & niet bellen. Dat is nu opgelost, maar ik heb een ander probleem. Als ik een sms verstuur staat er de hele tijd 'in behandeling' terwijl de ontvanger het smsje wel ontvangt. Dit isnietzo'n heel groot probleem, maar de ene x verzendt die wel en de andere x niet. Omdat er in behandeling blijft staan krijg ik geen ontvangstbevestiging en weet ik niet welke smsjes er wel of niet aankomen..

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Groetjes


Hoi Caitboard,

Om een aflever rapport te krijgen dien je voordat je de tekst gaan tikken de sms te beginnen met *0#. Wanneer je de sms dan hebt verstuurd zul je een aflever rapport ontvangen.
Badge
Bedankt voor de hulp! Ik krijg inderdaad een bevestiging. Is dit ook gratis, aangezien ik een sms krijg als het bericht afgeleverd is?
Badge +6
Hoi Caitboard,

Het ontvangen van een aflever rapport is gratis. Graag gedaan! 🙂
Ik heb ook een vraag over de ontvangstbevestiging. Ik heb een htc wildfire en daar is er in de settings een optie op een ontvangstbevestiging voor sms aan te zetten. Ik ben pas overgestapt van telfort naar simyo en vroeger werkte de ontvangstbevestiging wel.

Mogelijk heeft het iets te maken met het nr van het "service center" dat je ook in kunt stellen. Op dit moment staat dat op +31653131313.

Mijn vraag is:
* Zou de ontvangstbevestiging ook op die manier moeten werken?
* Is dit nr wat er nu staat ingesteld correct?

Alvast bedankt!
Badge +1
Hoi Martin82,

De smsberichtencentrale staat op dit moment correct. Voor het ontvangen van een ontvangstbevestging dien je voor elk tekstbericht de code *0# te plaatsen.

Reageer