.

Beantwoord

Gebruikt er iemand mijn nummer om naar het buitenland te bellen?

  • 18 October 2023
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Hoi,

er staat dat ik op 3-10 naar Amerika heb gebeld en wel 23 minuten maar dat was ik zeker niet !!

hoe kan dit?

kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Amy 25 October 2023, 13:03

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Jzaniuk,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat er een belletje is gepleegd naar Amerika vanuit je toestel! 

Het zou kunnen dat dit vanuit een van je apps is gebeurd. Via de instellingen in je telefoon kun je de toestemming hiervoor uitschakelen. Welke telefoon heb je? Dan help ik je hier graag mee verder.

Groetjes,
Roeqajja

Dat is super lief dank je wel 

dat is een iPhone 11 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jzaniuk,

Bedankt voor je reactie. Jammer genoeg kunnen we deze instelling niet terugvinden, excuses! Wel kan je jouw telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen (resetten) zodat enige virussen kunnen worden verwijderd. Let op! Hierdoor raak je alle gegevens kwijt dus mocht je de telefoon willen resetten dan adviseer ik je om belangrijke documenten tijdelijk ergens anders op te slaan of om een back-up te maken van jouw telefoon. 

Het toestel resetten kan je doen door de volgende stappen in het toestel door te nemen: Tik in Instellingen op 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Wis alle inhoud en instellingen'. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of we iets voor je kunnen betekenen in de belkosten.

Groetjes,
Amy

Reageer