.

Geblokkeerd wegens hoogverbruik

  • 18 September 2012
  • 11 reacties
  • 1612 Bekeken

Badge +1
Ik ben in het buitenland en kAn niet meer bellen / smsen, mijn telefoon geeft de melding " geblokkeerd". Wat is er aan de hand? Kan dit zsm worden uitgezocht, het is namelijk heel vervelend dat ik mijn familie niet kan bereiken en vv.
MijN nummer is
Mijn email adres is

11 reacties

Badge +6
Beste MFHVER,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht gestuurd met meer informatie.
Badge +1
Ik kan niet meer smsen en bellen, mijn telefoon is geblokkeerd.
Dit is heel vervelend, ik ben ik het buitenland en kan geen contact krijgen met mijn ouders en vv.
Kan zsm worden uitgezocht wat er aan de hand is?
Mobiele nummer is 0642549971.
Mijn emailadres is m-verkaik@tele2.nl
Badge +1
Ik heb je mail gelezen.
Als ik thuis ben zal ik uitzoeken wat de oorzaak is van dit hoogverbruik. Afgezien hiervan vind ik dit een slechte manier van handelen. Een signaal / waarschuwing was op z' n minst vriendelijker geweest. Mijn ouders en ik hebben hierdoor een hoop stress gehad. Bedankt hiervoor!
Ik ben noodgedwongen bij simyo terechtgekomen omdat mijn vorige provider ermee ophield. Met die provider nooit dit soort zaken aan de hand gehad!

Ik heb het geld inmiddels overgemaakt. Naar wel email adres moet ik printscreen sturen?
Badge +6
Beste MFHVER,

Je kan het betaalbewijs sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]
Badge +1
Zojuist verstuurd. Ik hoop op een snelle afhandeling.
Ik heb er mijn buik van vol.
Als ik weer thuis ben zoek ik een andere provider.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi MFHVER,

Jammer dat dit er voor heeft gezorgd dat je op zoek gaat naar een andere provider. We informeren klanten altijd per sms wanneer er sprake is van hoogverbruik. Heb je deze niet ontvangen?

Ik heb je email doorgestuurd naar de financiële afdeling. Zodra de betaling is goedgekeurd, wordt je aansluiting weer hersteld.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Nee deze sms heb ik niet ontvangen. Dat zou inderdaad meer logisch zijn geweest. Eerst informeren alvorens af te sluiten. Het is echt heel vervelend geweest dat mijn ouders mij niet konden bereiken vanwege familieomstandigheden. Daarnaast heb alle overige sms berichten niet ontvangen. Kan ik deze alsnog ontvangen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi MFHVER,

Dat is vervelend inderdaad. Verstuurde sms-berichten blijven 72 uur lang op het netwerk staan. Daarna is het helaas niet meer mogelijk om de sms berichten te verzenden of te ontvangen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo, Donderdag, 20-09 om 20:55 uur hebben jullie mij geblokkeerd vanwege hoogverbruik met een internet rekening van 380 euro, hier moest ik van jullie de helft van betalen, ik heb 200 Euro betaald de volgende dag 21-09 (vrijdag) en mijn nummer was op 22-9 zaterdag gedeblokeerd, ik kon weer bellen en internet had ik donderdag al uitgeschakeld. 23-09 Zondag Ben ik weer geblokkeerd met een rekening (Volgens mijn "Verbruik") van 474,49 Euro. De 200 Euro die ik heb betaald is NIET van de eerste 384 Euro afgeschreven en ook hebben jullie de 384 Euro verhoogd naar 474,49 Euro terwijl dat Vrijdag en Zaterdag na de blokkering nog niet zo was. Jullie fout, waarom? omdat jullie systeem een vertraging heeft (Het bedrag van 474,49 Euro werd pas zondag zichtbaar bij "Gebruik", dit wil zeggen dat internet verbruik torenhoog oploopt) en omdat jullie mijn betaling niet meteen hebben verwerkt omdat jullie achterlopen met de administratie (daarom hebben jullie zaterdag gewerkt, om werk in te halen). 
Badge
Omdat jullie weer mijn nummer hebben geblokkeerd, terwijl ik al betaald heb, kan ik niet bellen of gebeld worden en vandaag zou ik gebeld worden voor een solicitatie. Ook internet bankieren kan ik nu niet waardoor ik mijn rekeningen niet kan betalen. Naast veel stress levert mij dit ook financiële problemen op, ik vraag jullie vriendelijk mijn nummer weer te deblokkeren. Nog één vraag, naar welk post adres kan een aangetekende brief worden gestuurd?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Kenzo,

In dit topic heb ik gereageerd op je ontstane situatie, omdat je dat topic al eerder had geopend.

Per post zijn we te bereiken via:

Simyo
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam

Groetjes,

Alex

Reageer