hallo,
ik vind dit diep triest. eerst heb ik een maand moetten wachten om mijn nummer over te laten zetten, krijg ik een berichtje dat het niet is gelukt. ik de klantenservice bellen en die zou dat netjes regelen. maar nee hoor na nog een maand wachten heb ik nog niks gehoord. kunnen jullie dat nu of zsm regelen???
jammer genoeg zit ik nu al aan simyo vast anders had ik dit nooit gedaan.!!!
gr nathalie.
Welkom op het forum nathalie18,
Zou je mij in een privebericht even het correcte simkaartnummer van jouw Vodafone aansluiting toe kunnen sturen zodat wij de aanvraag opnieuw in kunnen dienen?
Dag simyo,
ook bij mij is mijn nummerbehoud afgewezen. Ik wilde mijn nummer overzetten van blyk (Vodafone) naar simyo, maar dit is niet gelukt wegens "technische redenen". Wat houden deze technische redenen in? En hoe kan dit verholpen worden?
groetjes Fonske
Dag simyo,
ook bij mij is mijn nummerbehoud afgewezen. Ik wilde mijn nummer overzetten van blyk (Vodafone) naar simyo, maar dit is niet gelukt wegens "technische redenen". Wat houden deze technische redenen in? En hoe kan dit verholpen worden?
groetjes Fonske
Owja, ook is mijn sim niet bereikbaar op dit moment
Hey Fonske,
De aanvraag was in eerste instantie bij Vodafone ingediend en om deze reden afgewezen. Wij hebben de aanvraag om jouw nummer over 5 werkdagen te behouden nu naar Blyk verstuurd. We zullen je per email op de hoogte houden over de status van jouw aanvraag.
Hey Fonske,
De aanvraag was in eerste instantie bij Vodafone ingediend en om deze reden afgewezen. Wij hebben de aanvraag om jouw nummer over 5 werkdagen te behouden nu naar Blyk verstuurd. We zullen je per email op de hoogte houden over de status van jouw aanvraag.
Jow bedankt wayne
ik heb al bericht ontvangen, dus zal nu waarschijnlijk helemaal goed komen
Bedankt voor je terugkoppeling Fonske
hallo,
Ik heb ook nummer behoud aangevraagd, maar kreeg de melding dat mijn nummer zou zijn afgesloten.
Heb met provider gebeld maar er is niks aan de hand. Nr is vrij om te gaan. heb ook gelijk simkaartnummer enzo gechecked, alle gegevens kloppen.
Heb het gemeld en gevraagd of er een 2de poging gedaan kon worden en vervolgens is het stil.
Mijn nummer is een prepaid nr en ik heb al mijn beltegoed al op gemaakt. Kan dus ff niets op dit moment (alleen gebeld worden), wel erg vervelend.
Kan iemand mij vertellen wat de status op dit moment is?
alvast bedankt.
hallo,
Ik heb ook nummer behoud aangevraagd, maar kreeg de melding dat mijn nummer zou zijn afgesloten.
Heb met provider gebeld maar er is niks aan de hand. Nr is vrij om te gaan. heb ook gelijk simkaartnummer enzo gechecked, alle gegevens kloppen.
Heb het gemeld en gevraagd of er een 2de poging gedaan kon worden en vervolgens is het stil.
Mijn nummer is een prepaid nr en ik heb al mijn beltegoed al op gemaakt. Kan dus ff niets op dit moment (alleen gebeld worden), wel erg vervelend.
Kan iemand mij vertellen wat de status op dit moment is?
alvast bedankt.
Hoi Jilven,
Hoe heb je ons laten weten dat je een nieuw verzoek wilde doen? Telefonisch of via de email?
Zou je mij voor de zekerheid een privébericht kunnen sturen met het te behouden nummer, provider en het simkaartnummer?
Dan zorg ik ervoor dat er een nieuw verzoek gedaan wordt, voor zo snel mogelijk.
Groetjes,
Charlene
Hoi Jilven,
Bedankt voor je privébericht.
We hadden inderdaad de reden gekregen dat het nummer afgesloten was, maar als ze jou verzekeren dat alles in orde is, dan gaan we het gewoon nog een keertje proberen. Bij prepaid gaat dat meestal hartstikke snel.
Je ontvangt nog een email van ons, zodra je oude provider heeft geantwoord op het verzoek, net als vorige keer.
Groetjes,
Charlene
Hallo moderators,
Ook bij mij is een tweede verzoek tot aanvraag van nummberhoud niet gelukt: ik ontving de melding dat mijn nummer zogenaamd was afgesloten.
Bij de eerste afwijzing heb ik toen direct contact opgenomen met mijn huidige provider en die vertelde mij dat er niet eens een aanvraag van nummerbehoud was gedaan, ook niet door Simyo.
Ik heb toen de juiste gegevens verstrekt via email]porteringen@simyo.nl[/email] waarop er een tweede afwijzing volgde.
Wat nu te doen?
Met vriendelijke groet,
Lennie
Hallo moderators,
Ook bij mij is een tweede verzoek tot aanvraag van nummberhoud niet gelukt: ik ontving de melding dat mijn nummer zogenaamd was afgesloten.
Bij de eerste afwijzing heb ik toen direct contact opgenomen met mijn huidige provider en die vertelde mij dat er niet eens een aanvraag van nummerbehoud was gedaan, ook niet door Simyo.
Ik heb toen de juiste gegevens verstrekt via email]porteringen@simyo.nl[/email] waarop er een tweede afwijzing volgde.
Wat nu te doen?
Met vriendelijke groet,
Lennie
Hoi Lennie,
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega, en dat er een nieuw verzoek gedaan is bij je oude provider. Zodra we daar bevestiging van krijgen, ontvang je van ons weer een email.
Groetjes,
Charlene
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem als antonmid. Ik mijn huidige provider gebeld. Hier werd aan mij verteld dat mijn simkaart en telefoonnummer gewoon geschikt zijn voor portatie.
Graag hoor ik hoe wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Ik heb mijn nummer bij simyo inmiddels al geactiveerd maar kan er dus geen gebruik van maken.
Groet,
Tarik
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem als antonmid. Ik mijn huidige provider gebeld. Hier werd aan mij verteld dat mijn simkaart en telefoonnummer gewoon geschikt zijn voor portatie.
Graag hoor ik hoe wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Ik heb mijn nummer bij simyo inmiddels al geactiveerd maar kan er dus geen gebruik van maken.
Groet,
Tarik
Hoi Tarik.M,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Er is een nieuw verzoek ingediend bij je huidige provider. Zodra er terugkoppeling is ontvangen krijg je een e-mail van Simyo met de status van je nummerbehoud.
Hallo
Ik heb al paar keer nummer behoud aangevraagd maar krijg bericht dat contract nog loopt ook als ik de einddatum van mijn kpn contract opgeef, 25 november a.s. heb wel al bevestiging kpn van opzegging per die datum. Nu kon ik helemaal niet de juiste datum aanvinken en werd er 7 oktober van gemaakt maar saar heb ik niets op gehoord. Wat nu ik wil wel erg graag mijn nummer houden
Groeten
Danielle
Hallo
Ik heb al paar keer nummer behoud aangevraagd maar krijg bericht dat contract nog loopt ook als ik de einddatum van mijn kpn contract opgeef, 25 november a.s. heb wel al bevestiging kpn van opzegging per die datum. Nu kon ik helemaal niet de juiste datum aanvinken en werd er 7 oktober van gemaakt maar saar heb ik niets op gehoord. Wat nu ik wil wel erg graag mijn nummer houden
Groeten
Danielle
Hoi Dferber,
Welkom op het forum!
Ik heb het voor je bekeken in het systeem en ik zie dat de eerste datum dat je kan overstappen is 24 november. Deze datum hebben wij door gekregen van je huidige provider. Eerder overstappen is helaas niet mogelijk. Wil je dat wij een nieuw verzoek indienen voor 24 november?
Natascha,
Als jij een nieuw verzoek kan indienen voor 24 november herl graag.
Ik zou je zeer erkentelijk zijn
Bedankt
Danielle
UOTE]Hallo
Ik heb al paar keer nummer behoud aangevraagd maar krijg bericht dat contract nog loopt ook als ik de einddatum van mijn kpn contract opgeef, 25 november a.s. heb wel al bevestiging kpn van opzegging per die datum. Nu kon ik helemaal niet de juiste datum aanvinken en werd er 7 oktober van gemaakt maar saar heb ik niets op gehoord. Wat nu ik wil wel erg graag mijn nummer houden
Groeten
Danielle
Hoi Dferber,
Welkom op het forum!
Ik heb het voor je bekeken in het systeem en ik zie dat de eerste datum dat je kan overstappen is 24 november. Deze datum hebben wij door gekregen van je huidige provider. Eerder overstappen is helaas niet mogelijk. Wil je dat wij een nieuw verzoek indienen voor 24 november?
[/quote]
Natascha,
Als jij een nieuw verzoek kan indienen voor 24 november herl graag.
Ik zou je zeer erkentelijk zijn
Bedankt
Danielle
UOTE]
Hoi Dferber,
Welkom op het forum!
Ik heb het voor je bekeken in het systeem en ik zie dat de eerste datum dat je kan overstappen is 24 november. Deze datum hebben wij door gekregen van je huidige provider. Eerder overstappen is helaas niet mogelijk. Wil je dat wij een nieuw verzoek indienen voor 24 november?
[/quote]
Hi dferber,
We hebben een nieuw verzoek voor nummerbehoud ingediend voor 24 november. Binnen een week zul je een mailtje krijgen met (hopelijk positief) bericht hierover 😃
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en dat is afgewezen (was van Telfort). Telfort kent de combinatie niet van mijn telefoonnummer en simkaart.
Na wat zoekwerk op internet blijkt dat er bij een simkaart van telfort de cijfers 893126 moeten worden geplaatst.
Als ik dit online via mijn simyo wil wijzigen krijg is steeds de melding dat ik deze nummers al een keer gebruikt heb. Hoe nu verder?
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en dat is afgewezen (was van Telfort). Telfort kent de combinatie niet van mijn telefoonnummer en simkaart.
Na wat zoekwerk op internet blijkt dat er bij een simkaart van telfort de cijfers 893126 moeten worden geplaatst.
Als ik dit online via mijn simyo wil wijzigen krijg is steeds de melding dat ik deze nummers al een keer gebruikt heb. Hoe nu verder?
Hoi Jan Bouw,
Welkom op het forum!
Ik heb de afdeling nummerbehoud gevraagd het simkaartnummer aan te passen en nieuw verzoek te sturen. Zodra wij bericht hebben ontvangen dan ontvang je een e-mail van ons hierover.
Hallo,
Ik had prepaid en wil dus een abonnement, hierbij wilde ik nummerbehoud.
Dit werd echter afgewezen.
En weet niet wat ik nu moet doen, kan iemand mij aub helpen?
M.v.g. Rick.
Ga naar Mijn Simyo en kies daar de link dat je wilt overstappen naar een sim only abonnement. Je houdt gewoon je nummer en je kan je oude sim blijven gebruiken. Als alles meezit is het in minder dan twee werkdagen geregeld.
Hallo,
Ik had prepaid en wil dus een abonnement, hierbij wilde ik nummerbehoud.
Dit werd echter afgewezen.
En weet niet wat ik nu moet doen, kan iemand mij aub helpen?
M.v.g. Rick.
Hoi Rick van Beek,
Welkom op het forum!
Zoals Scotsman aangeeft dien je in te loggen op je persoonlijke pagina van je prepaid aansluiting en dan te klikken op de overstap link.
Je dient er wel voor te zorgen dat je bankrekening actief is. In
dit topic lees je meer over hoe je dient over te stappen van prepaid naar abonnement.
@ Scotsman bedankt voor het meedenken
Hallo,
Ik heb dus al een nieuwe simkaart en een tijdelijk nummer waarmee ik op Mijn Simyo kan inloggen.
Met mijn nummer wat ik wilde behouden kan ik niet meer inloggen.
Op mijn simyo staat er dus niet dat ik over kan stappen.
M.v.g.
Hallo,
Ik had prepaid en wil dus een abonnement, hierbij wilde ik nummerbehoud.
Dit werd echter afgewezen.
En weet niet wat ik nu moet doen, kan iemand mij aub helpen?
M.v.g. Rick.Hallo,
Ik heb dus al een nieuwe simkaart en een tijdelijk nummer waarmee ik op Mijn Simyo kan inloggen.
Met mijn nummer wat ik wilde behouden kan ik niet meer inloggen.
Op mijn simyo staat er dus niet dat ik over kan stappen.
M.v.g.
Hoi Rick van Beek,
Ik zie het al. Jij bent minderjarig en jouw ouders hebben dus een nieuwe bestelling geplaatst voor je op hun naam. In principe kun je je nummer niet zo laten overzetten, en zou je om over te stappen de link gebruiken. Maar dat kan jij dus niet, omdat je geboortedatum dat niet toestaat. Jouw situatie is daarmee een uitzondering, dus kunnen we je nummerbehoud handmatig in orde maken.
Je zou trouwens nog wel gewoon moeten kunnen inloggen in Mijn Simyo met je prepaid. Daar is verder niks mee gebeurd. Je hebt daar nog een klein beetje beltegoed op, dus dat kun je het beste nog even opmaken 😉
Houd je email in de gaten, dan weet je wanneer we je nummer overzetten op de nieuwe simkaart. Dan kun je die gaan gebruiken :)
Groetjes,
Charlene