.

Beantwoord

Eerder mogen overstappen naar Simyo wegens netwerkklachten

  • 29 July 2013
  • 5 reacties
  • 333 Bekeken

Beste simyo,

Ik heb vorige week een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. Nu kon ik echter alleen een datum vanaf 20 augustus kiezen voor nummerbehoud. Ik mag echter per DIRECT weg bij vodafone ivm zeer slechte dekking. Hiervoor heb ik vorige week direct erachteraan gebeld, en het zou vervroeg worden en ik zou een mail krijgen met een bevestiging, echter tot op heden niks meer ontvangen. 

Nu is mijn vraag, kan mijn nummerbehoud vervroegd worden naar zo spoedig mogelijk. Ik heb dit namelijk bij KPN wel weten te regelen voor mijn andere abonnement. En verder lees ik dat bij jullie het nummerbehoud (mits het abonnement is opgezegd al) wel binnen 5 werkdagen geregeld kan worden, dus ik ga ervan uit dat het nu ook kan?


En mijn tweede vraag is of jullie de kosten voor de door mij zojuist aangevraagde nano simkaart kunnen declareren, aangezien ik een nieuwe klant ben die een microsim heeft ontvangen. Echter heb ik niks aan deze microsimkaart. 


Ik hoor graag van jullie.

mvg. 
icon

Beste antwoord door Natascha 30 July 2013, 10:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Beste simyo,

Ik heb vorige week een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. Nu kon ik echter alleen een datum vanaf 20 augustus kiezen voor nummerbehoud. Ik mag echter per DIRECT weg bij vodafone ivm zeer slechte dekking. Hiervoor heb ik vorige week direct erachteraan gebeld, en het zou vervroeg worden en ik zou een mail krijgen met een bevestiging, echter tot op heden niks meer ontvangen. 

Nu is mijn vraag, kan mijn nummerbehoud vervroegd worden naar zo spoedig mogelijk. Ik heb dit namelijk bij KPN wel weten te regelen voor mijn andere abonnement. En verder lees ik dat bij jullie het nummerbehoud (mits het abonnement is opgezegd al) wel binnen 5 werkdagen geregeld kan worden, dus ik ga ervan uit dat het nu ook kan?


En mijn tweede vraag is of jullie de kosten voor de door mij zojuist aangevraagde nano simkaart kunnen declareren, aangezien ik een nieuwe klant ben die een microsim heeft ontvangen. Echter heb ik niks aan deze microsimkaart. 


Ik hoor graag van jullie.

mvg. 


Hoi Lollol,

Welkom op het forum!
Ik heb een nieuw verzoek laten indienen voor 5 werkdagen voor het nummerbehoud. Je zult per e-mail op de hoogte worden gehouden van de status van je nummerbehoud. De kosten voor de nano simkaart heb ik voor je gecrediteerd 🙂.
Beste natascha,


BEdankt voor de sneller service. De nieuwe simkaart heb ik inmiddels al binnen. Wat ik mij nu afvraag is het volgende: Dien ik deze simkaart nu al te activeren of pas nadat het nummerbehoud heeft plaatsgevonden? 

Ik vrees namelijk dat het nummerbehoud staat voor het simkaartnummer van de micro sim. Gaat dat problemen leveren als ik nu de nano sim activeer? OF moet ik JUIST de nanosim activeren alvorens nummerbehoud kan plaatsvinden?


mvg,
Munib 
Reputatie 3
Badge +9
Even wachten op de nano simkaart en dan deze activeren.
De nanosimkaart heb ik al binnen. Moet ik deze gelijk activeren nu? 
Badge +6
Hoi lollol,

Je kan zonder problemen nu al de (vervangende) nano simkaart activeren via Mijn Simyo.
Dit zal geen problemen opleveren wanneer je nummer naar ons wordt overgezet op 6-8 🙂

Reageer