Ik heb vorige week een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. Nu kon ik echter alleen een datum vanaf 20 augustus kiezen voor nummerbehoud. Ik mag echter per DIRECT weg bij vodafone ivm zeer slechte dekking. Hiervoor heb ik vorige week direct erachteraan gebeld, en het zou vervroeg worden en ik zou een mail krijgen met een bevestiging, echter tot op heden niks meer ontvangen.
Nu is mijn vraag, kan mijn nummerbehoud vervroegd worden naar zo spoedig mogelijk. Ik heb dit namelijk bij KPN wel weten te regelen voor mijn andere abonnement. En verder lees ik dat bij jullie het nummerbehoud (mits het abonnement is opgezegd al) wel binnen 5 werkdagen geregeld kan worden, dus ik ga ervan uit dat het nu ook kan?
En mijn tweede vraag is of jullie de kosten voor de door mij zojuist aangevraagde nano simkaart kunnen declareren, aangezien ik een nieuwe klant ben die een microsim heeft ontvangen. Echter heb ik niks aan deze microsimkaart.
Ik hoor graag van jullie.
mvg.
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactie