Skip to main content
Beantwoord

doorschakeling simkaart uitzetten

• October 7, 2026
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Hoe kan ik de doorschakeling van mijn simkaart naar een ander telefoonnummer uitzetten als mijn telefoon kapot is (en het een oude grote simkaart is, die niet in een andere telefoon past)? Is er een andere manier dan via een mobiel?

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Akua,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je telefoon kapot is! 

Helaas is er geen andere manier om een doorschakeling uit te schakelen. Ik kan kosteloos een nieuwe simkaart naar je opsturen die je vervolgens kan uitklikken naar het juist formaat zodat je de simkaart wellicht in een andere telefoon kan plaatsen en zo de doorschakeling kan uitzetten.

Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de simkaart dan zo snel mogelijk naar je op! 

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Leader
  • antwoord
  • October 8, 2026

Hoi ​@Akua,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je telefoon kapot is! 

Helaas is er geen andere manier om een doorschakeling uit te schakelen. Ik kan kosteloos een nieuwe simkaart naar je opsturen die je vervolgens kan uitklikken naar het juist formaat zodat je de simkaart wellicht in een andere telefoon kan plaatsen en zo de doorschakeling kan uitzetten.

Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de simkaart dan zo snel mogelijk naar je op! 

Groetjes,
Amy