Skip to main content
antwoord

Doorschakelen niet mogelijk door 'netwerkfout'?

  • June 18, 2024
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Hi, 

 

Ik probeer mijn telefoonnummer door te schakelen naar die van een collega voor de dag dat ik niet aanwezig ben. We hebben beiden simyo. Alleen dit lukt niet. Via de telefoon instelling krijg ik een netwerk fout en via de code krijg ik een melding dat het andere nummer niet bestaat (maar dit bestaat wel). Enig idee wat er mis gaat?

 

 Ik heb deze gebruikt: Activeren: *21*[telefoonnummer][groene beltoets]

 

Groet,

Martine

Beste antwoord door JanD

Misschien heb je iets aan onderstaande link voor aanvullende info over doorschakelen @MNSTIL :

https://www.simyo.nl/klantenservice/netwerk/telefoonverbinding

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • antwoord
  • June 18, 2024

Misschien heb je iets aan onderstaande link voor aanvullende info over doorschakelen @MNSTIL :

https://www.simyo.nl/klantenservice/netwerk/telefoonverbinding


Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • June 18, 2024

En is dat telefoonnummer ook simpelweg 10 cijfers of probeer je met +316########. Dat laatste kan immers niet.


  • auteur
  • Beginner
  • June 18, 2024

Dankjulliewel, het is gelukt!


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • June 18, 2024

Hoi @MNSTIL,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @J.D.L. en @Groentjuh je al hebben geholpen en dat het inmiddels is gelukt! Thanks heren 😊. 

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag!

Groetjes,
Seren