.

Beantwoord

Dezelfde sms van een gemiste oproep wordt steeds gestuurd, wat nu?

  • 26 September 2014
  • 7 reacties
  • 629 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Goeie dag,
ik werd gister gebeld, maar naam mijn mobiel niet op. Sindsien krijg ik elke twintig minuten een sms, dat ik een gemiste oproep heb van die persoon, maar het geen voicemail bericht is achter gelaten.
Dit is me al een keer eerder gebeurd en het ging naar een-twee dagen over. Ik ben wel benieuwd wat ik eraan zou kunnen doen.
Ik heb de persoon gebeld en de persoon heeft me ook nog een keer gebelt. De sim-kaart heb ik een keer eruit en weer erin gedaan.
Hebben jullie nog tipps voor mij?
Bij voorbat bedankt,
Maike
icon

Beste antwoord door Naomi 29 September 2014, 12:59

Bekijk originele reactie

7 reacties

Hallo Maike.

Voicemail uitzetten, zou dat niet iets zijn?
Wanneer je de telefoon aan hebt staan, en hij zou op stil staan dan zou je toch zien wie er gebeld heeft.... :rolleyes:

Groet,
Friesian
Badge
Hi, ik ga proberen de voicemail uit tte zetten.
Oh, ik weet wel wie gebelt heeft, dat is niet het probleem :)
Groet,
Maike
Hoi Maike.

Een moderator kan daartoe ook opdracht geven, uit is dan ook uit.... 🆒

Groet,
Friesian
Badge
Hi,
schijnbaar kun je ook uitzetten, dat berichten verstuurd worden als je gebeld werd, maar niet ingesproken is. Je ziet natuurlijk sowieso, dat iemand gebeld heeft. Dat probleem is dus nu makkelijk uitgezet!
Groet,
Maike
Gemak dient de mens....... 🆒

Groet,
Friesian
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Maike,

Ik heb je topic verplaatst naar het onderwerp Sms & mms. Andere forumleden kunnen je topic zo sneller vinden :)

Fijn dat Friesian al een beetje heeft geholpen! Het kan handig zijn om dit in je toestel uit te zetten. De sms wordt via de berichtencentrale verzonden. Als een sms wordt verstuurt, ontvangt de berichtencentrale het bericht dat de sms goed is afgeleverd. Wanneer de berichtencentrale deze ontvangstbevestiging niet krijgt, dan blijft hij de sms sturen.

Je kan dit oplossen door even je simkaart in een ander toestel te plaatsen. Wacht even totdat je de sms nogmaals hebt ontvangen. Wil je de sms daarbij verwijderen in het andere toestel? Je kan daarna je simkaart weer in je eigen toestel doen. Het probleem zou hierdoor zijn opgelost :o

Laat je even weten of het is gelukt?

@Friesian; super dat je zo goed hebt meegedacht 🙂
@Friesian; super dat je zo goed hebt meegedacht :)
Ik tankte vroeger al Super, dus wat dat betreft.....  same old story.  🆒

Reageer