.

Beantwoord

Deblokkeren van mijn aansluiting

  • 19 September 2013
  • 11 reacties
  • 13112 Bekeken

Hallo
Ik was te laat met het betalen van mijn rekening waardoor ik afgesloten ben. Ik heb de rekening vanmiddag betald en wilde graag weten hoe lang het duurt voor ik weer  aangesloten ben.
b.v.d   Pascal de Niet
icon

Beste antwoord door Natascha 20 September 2013, 11:06

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge
Hallo

Ik wil ook graag weten hoe lang het duurt voor ik weer aangesloten ben. Ik heb de rekening vandaag betaald.

groeten Bianca
Badge +6
Hallo
Ik was te laat met het betalen van mijn rekening waardoor ik afgesloten ben. Ik heb de rekening vanmiddag betald en wilde graag weten hoe lang het duurt voor ik weer  aangesloten ben.
b.v.d   Pascal de Niet


Hoi Pascal2512,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je aansluiting is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
Badge +6
Hallo

Ik wil ook graag weten hoe lang het duurt voor ik weer aangesloten ben. Ik heb de rekening vandaag betaald.

groeten Bianca


Hoi Mianna,

Je vraag heb ik hier beantwoord.
Hallo
Ik was te laat met het betalen van mijn rekening waardoor ik afgesloten ben. Ik heb de rekening vanmiddag betald en wilde graag weten hoe lang het duurt voor ik weer aangesloten ben.
b.v.d Pascal de Niet


Hoi Pascal2512,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je aansluiting is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.

                                                                                                                                                       
Ik heb mijn telfoon  een half uur geleden aan en uitgezet maar vanaf dat moment is mijn sim inactief en kan ik ook niet meer gebeld worden.    pascal
Ik heb mijn telefoon  een half uur geleden aan en uitgezet maar vanaf dat moment is mijn sim inactief en kan ik ook niet meer gebeld worden.    pascal 
Ik heb mijn rekening gister al betaald wordik ook vandaaag aangesloten? gr melissa
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb mijn telefoon  een half uur geleden aan en uitgezet maar vanaf dat moment is mijn sim inactief en kan ik ook niet meer gebeld worden.    pascal 

Hi Pascal2512,

Ik zie dat je inmiddels weer volop gebruik maakt van je aansluiting 😃 Problem solved!

Groetjes, Ernst
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb mijn rekening gister al betaald wordik ook vandaaag aangesloten? gr melissa

Hoi jadaelove,

Ik zie dat jouw aansluiting vanmorgen weer is gedeblokkeerd, misschien moet je je toestel even uit- en aanzetten, maar je zou gewoon weer moeten kunnen bellen.

Laat je weten of het lukt?

Groetjes, Ernst
Badge +2
ik heb een late betaling gedaan maar blijkt dat de factuur gestuurd is naar de incassobureau, als dat factuur al hebt betaalt kan ik weer aangesloten worden????
Badge +2
ik heb een late betaling gedaan maar blijkt dat de factuur gestuurd is naar de incassobureau, als dat factuur al hebt betaalt kan ik weer aangesloten worden????
.of kan ik weer gebruik maken van de diensten
Badge +6
ik heb een late betaling gedaan maar blijkt dat de factuur gestuurd is naar de incassobureau, als dat factuur al hebt betaalt kan ik weer aangesloten worden????

.of kan ik weer gebruik maken van de diensten

Hoi Stanley222,

Je aansluiting is nu geblokkeerd. Je aansluiting zal worden gedeblokkeerd op het moment dat de factuur die momenteel is doorgestuurd naar het incassobureau is betaald. Het is nu niet mogelijk om zelf te bellen of sms'jes te kunnen versturen. Je kunt wel gebeld worden en sms'jes ontvangen.

Reageer