.

Beantwoord

Datum overstappen

  • 14 May 2013
  • 1 reactie
  • 254 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik stap (op advies van Simyo) over op simyo op de 17 mei vanaf mijn vorige provider (T-mobile). Echter daar begint mijn maandelijks tegoed steeds rond de 5e van de maand. Hoe handelt Simyo dit met tmobile af? Moet ik dan bij tmobile nog twee weken extra betalen (dus tot 5 juni) terwijl ik niet meer gebruik maak van hun diensten? Of betaal ik maar voor een halve maand? Is het niet handiger om pas over te stappen als ik aan het einde van een maand zit bij T-mobile?
icon

Beste antwoord door Charlene 16 May 2013, 14:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Ik stap (op advies van Simyo) over op simyo op de 17 mei vanaf mijn vorige provider (T-mobile). Echter daar begint mijn maandelijks tegoed steeds rond de 5e van de maand. Hoe handelt Simyo dit met tmobile af? Moet ik dan bij tmobile nog twee weken extra betalen (dus tot 5 juni) terwijl ik niet meer gebruik maak van hun diensten? Of betaal ik maar voor een halve maand? Is het niet handiger om pas over te stappen als ik aan het einde van een maand zit bij T-mobile?

Hoi Sebas,

Je nummerbehoud is inderdaad bevestigd voor 17 mei. Dan zetten we je nummer op de Simyo-simkaart en gaat je abonnement bij Simyo in. Dit houdt in dat op die datum je abonnement bij T-mobile stopt. Er hoort daar geen overlap in te zijn.
Zij zullen dit waarschijnlijk verrekenen op de laatste factuur.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene

Reageer