.

Beantwoord

Datum nummerbehoud

  • 16 August 2012
  • 5 reacties
  • 950 Bekeken

Badge
Hallo allemaal

Vandaag heb ik mijn simyo simkaart gekregen met nummerbehoud toen ik hem activeerde stond er een ingansdatum bij 22 augustus
Ik heb nog geen mail gekregen met daarin de datum van het overzetten van mijn nummer.Maar ik neem aan dat die datum die ik zag staan toen ik de simkaart activeerde dat het die datum wordt. Ik zat al bij simyo als prepaid gebruiker

Mijn vraag is wanneer krijg ik de mail met daarin het overzetten ik dacht omdat ik al bij simyo zat dat het eigenlijk erg snel zou gaan maar nu moet ik dus tot woendag wachten.

Ik had eigenlijk gedacht dat het deze week nog ging lukken

En ik heb ook nog wat resterend beltegoed op mijn kaartje wordt dat ook nog mee verrekend ?

Zou iemand mij daar een antwoord op kunnen geven

mvg Tjerk
icon

Beste antwoord door Natascha 16 August 2012, 15:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Beste Tjerk,

Het gaat helaas niet lukken om je telefoonnummer deze week nog over te zetten. Je zult een email krijgen met de datum.
De dag dat je telefoonnummer is overgezet naar het abonnement kan het resterend beltegoed worden verrekend met je 1ste factuur.
Om het verrekenen in orde te laten maken dat dien je zelf aan te geven dit niet automatisch.
Badge
Vandaag heb ik een mail gekregen dat morgen het nummerbehoud plaatsvindt alleen konden ze me geen tijd aangeven wanneer het zou gebeuren. Krijg ik nou ook nog een sms met daarin de tijd want zo stond het in mijn vorige mail van simyo. Dat een dag van te voren krijg je een sms met daarin de tijd wanneer het gebeurt.

En ik heb mijn nieuwe simkaart al in mijn mobiel gedaan kan die gewoon blijven zitten tijdens het porteren of moet de mobiel aan/uit.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tjerk,

Als je merkt dat het bereik op je 'oude' simkaart weg valt weet je dat we bezig zijn met het over zetten van je telefoonnummer. Het duurt dan maximaal een uurtje voor dat je telefoonnummer is over gezet. We communiceren nooit een concreet tijdstip, omdat de portering tussen 9:00 - 17:30 plaats kan vinden. Je zal hierover ook geen sms ontvangen.

Groetjes,

Alex
Badge
Good afternoon:

I received an email, in which you informs me that I have not paid the last bill, my question is why has not withdrawn the money from the bill as my bank account as every month?.

thanks
Fernanda
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Fernanda,

Ik zie dat je deze reactie in meerdere topics hebt geopend. Daarom heb ik een nieuw topic voor je aangemaakt waar je vraag wordt besproken. Je kunt het topic hier vinden.

Groetjes,

Alex

Reageer