.

Beantwoord

Bundel aanpassen.

  • 14 July 2013
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

Badge
Hallo,


Ik heb even een vraag ik heb een oud tring abonnement dat zijn 1250 bel minuten en 1000mb internet voor 34.95 per maand.
Aangezien ik vaak data tekort kom en bel minuten over hou, wilde ik vandaag mijn abonnement aanpassen via mijn simyo.
Maar helaas zie ik nergens het knopje waar ik mijn abonnement kan aanpassen.
Ik kan hem alleen opzeggen, maar dit is niet de bedoeling want ik wil mijn nr niet kwijt aangezien dit mijn vaste telefoonnummer ook voor thuis is.
Ook heb ik geen zin in gedoe met opzeggen van abonnement en nieuwe afsluiten ivm de kosten enz..

Wie weet hoe ik met mijn huidige abonnement toch mijn bundel kan aanpassen op mijn simyo?

Bedankt voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Charlene 15 July 2013, 15:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Heeft er niemand een oplossing?
Badge +8
Hallo,


Ik heb even een vraag ik heb een oud tring abonnement dat zijn 1250 bel minuten en 1000mb internet voor 34.95 per maand.
Aangezien ik vaak data tekort kom en bel minuten over hou, wilde ik vandaag mijn abonnement aanpassen via mijn simyo.
Maar helaas zie ik nergens het knopje waar ik mijn abonnement kan aanpassen.
Ik kan hem alleen opzeggen, maar dit is niet de bedoeling want ik wil mijn nr niet kwijt aangezien dit mijn vaste telefoonnummer ook voor thuis is.
Ook heb ik geen zin in gedoe met opzeggen van abonnement en nieuwe afsluiten ivm de kosten enz..

Wie weet hoe ik met mijn huidige abonnement toch mijn bundel kan aanpassen op mijn simyo?

Bedankt voor de reactie.


Heeft er niemand een oplossing?

Hoi Alinta,

Wanneer je een voormalig tringg abonnement hebt, dan gaat overstappen iets anders. Hier lees je hoe je dat in orde maakt.
Wanneer je daar nog vragen over hebt, dan beantwoord ik die graag voor je :)

Groetjes,
Charlene

Reageer