.

Beantwoord

abonnement veranderen

  • 2 July 2013
  • 1 reactie
  • 219 Bekeken

hallo!

ik heb eerst een jaar bij Tringg gezeten en daarna heeft Simyo het over genomen.
Ik heb een Sim Only van 1250 belminuten, graag zou ik dat willen veranderen
naar 700 belminuten omdat ik de laatste tijd(en) niet door mijn btg heen kom.
Je kunt via de site veranderen (NOT!!!)  beeld blijft steeds grijs wat ik ook probeer.
Eind juni lukte het me niet en begin juli ook al niet.           HOE KAN DAT¿¿¿¿¿¿???????????????😕
icon

Beste antwoord door Charlene 3 July 2013, 15:29

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
hallo!

ik heb eerst een jaar bij Tringg gezeten en daarna heeft Simyo het over genomen.
Ik heb een Sim Only van 1250 belminuten, graag zou ik dat willen veranderen
naar 700 belminuten omdat ik de laatste tijd(en) niet door mijn btg heen kom.
Je kunt via de site veranderen (NOT!!!)  beeld blijft steeds grijs wat ik ook probeer.
Eind juni lukte het me niet en begin juli ook al niet.           HOE KAN DAT¿¿¿¿¿¿???????????????😕


Hoi MD1970,

Welkom op het forum :)

Als oud Tringg klant heb je op dit moment een abonnement met een andere vorm en inhoud dan klanten met Simyo Sim Only abonnementen. Uiteraard is het mogelijk om over te stappen op een Simyo Sim Only abonnement, met nummerbehoud. Hiervoor heb je echter een nieuwe simkaart nodig, zodat je over de juiste instellingen beschikt om van het Simyo Sim Only abonnement gebruik te kunnen maken.

Je kunt daarom een nieuwe simkaart bestellen door een bestelling te plaatsen op www.simyo.nl . Tijdens het plaatsen van de bestelling kun je ook de aanvraag nummerbehoud indienen. Op dit moment zul je nog een foutmelding krijgen, nadat je het te behouden nummer hebt ingevoerd. Om dit te voorkomen, dien je het te behouden nummer te veranderen in 06-12345678. Daarnaast dien je KPN in te vullen als provider, in plaats van Simyo.

Rond vervolgens je aanvraag af en houd je inbox in de gaten. Je zult een bevestiging ontvangen van je bestelling. Hierin staat een tijdelijk Simyo telefoonnummer vermeld. Wij vragen je om een e-mail te sturen naar de afdeling Nummerbehoud, ook wel Porteringen genoemd, op [email]porteringen@simyo.nl[/email]

Vermeld hierin je tijdelijke telefoonnummer en het correcte te behouden telefoonnummer. De afdeling porteringen zal dan je aanvraag nummerbehoud corrigeren en het juiste te behouden nummer overzetten op je nieuw te ontvangen Simyo simkaart.

Alhoewel je als voormalig Tringg klant gratis kunt overstappen op een Simyo Sim Only abonnement, zullen er automatisch aansluitkosten in rekening gebracht worden. Wanneer deze in rekening zijn gebracht, kun je een e-mail sturen naar de afdeling Klantenservice. Wij zullen de aansluitkosten dan vergoeden.

heb ik hiermee antwoord gegeven op je vraag?

Groetjes,
Charlene

Reageer