Skip to main content

Ik heb begrepen dat bellen in het buitenland naar Nederlandse nummers voor zone 1 binnen de bundel valt. Echter er is geen mogelijkheid om je te beschermen tegen onbedoeld bellen met buitenlandse nummers (die vallen buiten de bundel) als je deze optie aanzet. Er is ook geen belplafond mogelijk om te zorgen dat dit niet gebeurd. Dat is heel vervelend omdat je ook geen melding krijgt en zo is het ons overkomen dat we flink buiten de bundel kwamen omdat een nummer buitenlands bleek te zijn.

Het lijkt mij niet gek moeilijk om te zien of een nummer buitenlands is of niet…

Alles met een + en niet gevolgd door 31 is sowieso buitenlands? Of i.p.v de plus wil 00 ook wel eens voorkomen (0031xxxxxxxxx is Nederlands en 00 gevolgd door iets anders is buitenlands)


Hoi @Bijbrengen,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Zoals @Groentjuh aangaf kan je aan de landcode in het nummer zien of het een buitenlands nummer is. Bedankt voor je hulp! 😊

Ook kan je bellen buitenland uit zetten in je mijn Simyo instellingen. Zo kan je niet vanuit Nederland naar het buitenland bellen.

Groetjes,
Ashley


Reageer