.

Beantwoord

buiten gebruik gesteld om administratieve redenen

  • 22 December 2012
  • 6 reacties
  • 269 Bekeken

Badge
Afgelopen woensdag kreeg ik via de mail een somering voor een niet betaalde rekening volgens simyo zou dit de 3e herinnering zijn maar het was de eerste die ik binnen kreeg. de 12,50 administratieve kosten heb ik voor lief genomen omdat ik ook niet had nagekeken of de rekening al betaald was. Direct heb ik via Ideal de betaling voldaan. Op donderdag stond de factuur dan ook als voldaan in mijn facturen overzicht voor mij was dit dus een dure leerles ik weet dat ik de volgende keer ook zelf moet nakijken of de factuur afgeschreven is.
Nu kom ik er gisteren avond laat achter dat ik dus wegens administratieve redenen ben afgesloten en dus geen gebruik kan maken van mijn mijn mobiel. 
Simyo is in het weekend niet te bereiken ? 
Ik kan er niet over uit hoe slordig dit is van simyo, als ik in mijn facturen kan zien dat de factuur voldaan is dan moet het voor de medewerkers van simyo toch helemaal een eitje zijn om dit even na te kijken voor je iemand afsluit, tevens stond er in de somering dat als de factuur niet voor de 24e betaald zou zijn dat gevolgen zou hebben voor mijn verbinding maar we spreken nu over een afsluiting op 21 december met een betaalde factuur. Ik vind het echt schandalig en hoop op een correcte snelle afhandeling . Is simyo echt op geen andere mannier te bereiken in het weekend ?  HELP !!
icon

Beste antwoord door Alex 24 December 2012, 14:34

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +1
Toevalig geen hoogverbruik ?
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan me voorstellen dat dit vervelend voor je is. Maar je bent gewoon een klant die door een bedrijf -wegens niet betalen- afgesloten is van een dienst. Zo raar is dat niet. Alleen heb je de pech dat e.e.a. -na jouw betaling- net voor het weekend speelt en Simyo een internetbedrijf is (vandaar de goedkopere tarieven) zonder een dure helpdesk die 24 / 7 bereikbaar is. Ik vrees dat je tot maandag moet wachten. Dan zal je zeker weer aangesloten worden / zijn. Je rekening is immers betaald nu. 
Sportief van je dat je toegeeft dat het een dure leerles voor je is en dat je zelf volgende keer ook beter moet nakijken of facturen afgeschreven zijn. Ikzelf laat dit soort rekeningen altijd automatisch afschrijven. Voorkom je ook veel problemen mee.
Badge
Toevalig geen hoogverbruik ?

wat bedoel je met hoog verbruik ?
vanaf vanmiddag ineens afgesloten,rede om administatieve redenen ben ik afgesloten?ik betaal automatische,ben niet over mijn beltegoed en mb gebruik heen.balen je kunt nergens terrecht en moet wachten tot maandag voor je kunt bellen.we zijn natuurlijk zo gewend om alle minuut geholpen te kunnen worden dat het nu erg vervelend is als het niet opgelost kan worden.vooral omdat we zelf niet kunnen bedenken waar het aan ligt,volgens mij aan simyo maar ja!!!!!
Badge
ik ben er achter waarom ik buiten gebruik ben gesteld, heb mijn verbruik even nagekeken en zie dat ik gisteren  met €130,00 over mijn bundel van 1000 mb ben gegaan. Moet nog even uitzoeken hoe dit komt ik heb gisteren mijn telefoon thuis laten liggen en dus zo goed als niet gebruikt maar eigenlijk komt het er op neer dat Simyo mijn bank rekening heeft gered door me buiten gebruik te stellen ! Nu nog even uit zoeken of ik niet gehackt ben of zo iets...blijft vreemd ben echt nog nooit over mijn bundel heen geweest en zeker niet op 1 dag met zo'n hoog bedrag !
Reputatie 5
Badge +10
vanaf vanmiddag ineens afgesloten,rede om administatieve redenen ben ik afgesloten?ik betaal automatische,ben niet over mijn beltegoed en mb gebruik heen.balen je kunt nergens terrecht en moet wachten tot maandag voor je kunt bellen.we zijn natuurlijk zo gewend om alle minuut geholpen te kunnen worden dat het nu erg vervelend is als het niet opgelost kan worden.vooral omdat we zelf niet kunnen bedenken waar het aan ligt,volgens mij aan simyo maar ja!!!!!

Welkom op het forum jolan,

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice en dat de simkaart inmiddels actief is.

ik ben er achter waarom ik buiten gebruik ben gesteld, heb mijn verbruik even nagekeken en zie dat ik gisteren  met €130,00 over mijn bundel van 1000 mb ben gegaan. Moet nog even uitzoeken hoe dit komt ik heb gisteren mijn telefoon thuis laten liggen en dus zo goed als niet gebruikt maar eigenlijk komt het er op neer dat Simyo mijn bank rekening heeft gered door me buiten gebruik te stellen ! Nu nog even uit zoeken of ik niet gehackt ben of zo iets...blijft vreemd ben echt nog nooit over mijn bundel heen geweest en zeker niet op 1 dag met zo'n hoog bedrag !

Hoi marco71,

De internet sessies waarbij veel data is verbruikt, hebben op 20 en 21 december plaats gevonden. Ik zie overigens dat de simkaart inmiddels weer actief is n.a.v. contact via Facebook.

Groetjes,

Alex

Reageer