Skip to main content
Zojuist ben ik afgesloten met de mededeling dat ik ben afgesloten wegens hoog verbruik! Er telefoonnummer achtergelaten waarop ik kan bellen, echter is deze gesloten. Nu kan ik geen gebruik meer maken van mijn abonnement zowel bellen als gebruik maken van internet is niet meer mogelijk. Zonder akkoord heeft simyo mij afgesloten.
Simyo blokkeert je aansluiting zodra er hoogverbruik op je aansluiting wordt geregistreerd. Dit betekent dat er meer dan € 75,- per 24 uur of € 250,- per 7 opeenvolgende dagen is verbruikt.  Je kunt de blokkering van je simkaart opheffen door geheel of een deel van je gebruikskosten over te maken.Hoogte van gebruikskosten:

€0 – €100,-

€100 – €250,-

€250 – hogerOver te maken bedrag:

Gehele bedrag

€100,- 

De helft van de gebruikskosten

Dit bedrag dien je over te maken naar Stichting Derdengelden Buckaroo, rekeningnummer 12.15.03.038, onder vermelding van je Simyo mobiele nummer. Om je aansluiting zo snel mogelijk te kunnen deblokkeren, verzoeken wij je een kopie van je betaling (betaalbewijs) per mail te versturen via het contactformulier op simyo.nl/service. Neem hierna contact op met de Simyo Klantenservice via 0800-0232300 en geef het ticketnummer van je e-mail door. Dit ticketnummer staat in de bevestiging die ontvangt na verzending.



Houd er rekening mee dat je betaalbewijs alleen verwerkt kan worden als jouw rekeningnummer duidelijk leesbaar is
Zojuist ben ik afgesloten met de mededeling dat ik ben afgesloten wegens hoog verbruik! Er telefoonnummer achtergelaten waarop ik kan bellen, echter is deze gesloten. Nu kan ik geen gebruik meer maken van mijn abonnement zowel bellen als gebruik maken van internet is niet meer mogelijk. Zonder akkoord heeft simyo mij afgesloten.



Hoi Danilove,



Welkom op het forum!

Zoals Martijn®️ blokkeert Simyo je aansluiting bij hoogverbruik. Ik zie dat je aansluiting is gedeblokkeerd nadat je een tussentijdse betaling hebt gedaan. In dit topic kan je lezen wat je precies dient over te maken en naar welk rekeningnummer.



@Martijn®️ bedankt voor het meedenken.
Daar moeten ze ook eens mee stoppen, die blokkade bij hoogverbruik.



Advies:

Standaard kun je niet meer verbruiken dan je bundel. Wil je meer? Dan krijg je duidelijk de kosten hiervan te zien, de klant gaat akkoord (via Mijn Simyo of app) en kan weer verder bellen en data verbruiken. Veel gebruiksvriendelijker.



De klant ontvangt daarna wel na 50 Euro (bijvoorbeeld) verbruik wederom een herhaling van de hierboven beschreven procedure.



Op deze manier leg je de verantwoordelijkheid bij de klant, maar kan diezelfde klant de provider nooit beschuldigen van het feit dat de hoge rekening onverwacht is en dat men van niets wist.



Enne. Deze tip is gratis.
Hoi KPNfreak,



Bedankt voor het meedenken. Niet alle ideeën zijn zo makkelijk uitvoerbaar of interessant. Een hoop klanten vindt het prettig dat ze worden afgesloten zodat men geen hogere kosten kunnen genereren. Wanneer klanten al worden afgesloten bij het behalen van hun bel/sms limiet, zal dit een hoop contact momenten opleveren. Dat is met zoveel klanten niet bij te houden.



Groetjes,



Alex

Reageer