Dit was eerder niet zo extreem - wel af en toe maar vaak ook wel bruikbaar. Internet op smartfoon was altijd al erg wisselend, maar soms goed. Nu vaak onbruikbaar.
Dit op twee telefoons, twee abo's. Eén 'echte' smartfoon. geeft vaak aan dat verbinding geen 3G is, maar H of E - andere telefoon is een wat oudere gsm (wel 3g-capabel).
Al met al extreem instabiel dus.
Op smartfoon zie ik dat er verbinding gemaakt wordt met verschillende GSM-masten. Cell-id 10119, Loc area 3470 doet het nu even redelijk (behalve dat verbinding maken >20 seconden duurt). eerder was 7900696/1200 rampzalig, maar misschien was het ook 7882065/1200, 783754/1200 of 50631/4479. Allemaal masten waarmee vanuit thuis verbinding gemaakt wordt. Andere GSM geeft niet zoveel info over verbinding, maar geeft vaak 'geen service'. Onbruikbaar dus!
Ik heb 2 abo's, nu juist een tweede voor zakelijk verkeer aangeschaft - had ik beter niet kunnen doen.
Kan Simyo hier iets aan doen op korte termijn? Anders zal ik zsm een andere provider moeten zoeken.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie