.

Vraag

Beltegoed na portering

  • 1 May 2012
  • 2 reacties
  • 315 Bekeken

Badge
Mijn nummer portering zal morgen plaatsvinden.

Als ik vanddaag 10 euro beltegoed koop, wat gebreut met die geld ?

Dank je

2 reacties

Mijn nummer portering zal morgen plaatsvinden.

Als ik vanddaag 10 euro beltegoed koop, wat gebreut met die geld ?

Dank je

Mijn portering is op 25 april gedaan en had daarvoor 10 Euro beltegoed opgewaardeerd. Omdat ik niet tijdig (dus VOOR de portering) met Simyo contact heb gehad, zijn alle gegevens van mijn Simyo prepaid, inclusief mijn beltegoed op 0 gezet. Men kan dus NA de portering niets meer terug zien en een evntueel beltegoed NIET in mindering brengen op de eerste factuur. Tijdens mijn contact met klantenservice vandaag heb ik angegeven dat ik dat toch een vorm van diefstal vind en een slechte informatie/communicatie vanuit Simyo. Mijn beltegoed ben ik in ieder geval kwijt ! Een slechte zaak. Ook de reactie vanuit Simyo begrijp ik niet. Iedere provider smijt tegenwoordig met aanbiedingen en gratis bellen, etc. Een kleine moeite voor Simyo om een handreiking te doen lijkt mij.
Dus, ik zou maar snel bellen met Simyo en het effe regelen, of gewoon een paar uur NIET bellen en bereikbaar zijn.
Succes er mee.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi sycomore69,

Als je van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement gaat, kunnen we het overgebleven beltegoed verrekenen met je factuur. Als je contact met de klantenservice opneemt nadat het telefoonnummer is overgezet, gaan we na hoeveel beltegoed er nog op stond.

Mijn portering is op 25 april gedaan en had daarvoor 10 Euro beltegoed opgewaardeerd. Omdat ik niet tijdig (dus VOOR de portering) met Simyo contact heb gehad, zijn alle gegevens van mijn Simyo prepaid, inclusief mijn beltegoed op 0 gezet. Men kan dus NA de portering niets meer terug zien en een evntueel beltegoed NIET in mindering brengen op de eerste factuur. Tijdens mijn contact met klantenservice vandaag heb ik angegeven dat ik dat toch een vorm van diefstal vind en een slechte informatie/communicatie vanuit Simyo. Mijn beltegoed ben ik in ieder geval kwijt ! Een slechte zaak. Ook de reactie vanuit Simyo begrijp ik niet. Iedere provider smijt tegenwoordig met aanbiedingen en gratis bellen, etc. Een kleine moeite voor Simyo om een handreiking te doen lijkt mij.
Dus, ik zou maar snel bellen met Simyo en het effe regelen, of gewoon een paar uur NIET bellen en bereikbaar zijn.
Succes er mee.


Ik heb zojuist je gegevens bekeken. Volgens het systeem had je nog 10,43 aan beltegoed over. Wij zullen dit bedrag verrekenen met je Simyo abonnement. Excuses voor de eerdere reactie van de klantenservice. Wellicht dat er overheen is gelezen.

Groetjes,

Alex

Reageer