.

Vraag

bellen naar buitenland aangezet, wanneer actief?

  • 6 June 2012
  • 4 reacties
  • 729 Bekeken

Badge
Mijn dochter zit in het buitenland. Haar optie bellen naar buitenland stond uit, ik heb deze net aangezet. Kan zij nu direct bellen vanuit het buitenland of gaat hier nog tijd over heen?

4 reacties

Badge
Mijn dochter zit in het buitenland. Haar optie bellen naar buitenland stond uit, ik heb deze net aangezet. Kan zij nu direct bellen vanuit het buitenland of gaat hier nog tijd over heen?
Wie weet het?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum faatje,

Normaal gesproken zou je meteen moeten kunnen bellen in en naar het buitenland. Soms is het wel nodig om het toestel uit/aan te zetten. Vervolgens zou het gewoon moeten werken.

Groetjes,

Alex
Wat kost bellen en sms-en in het buitenland? Ik heb een Sim-only abonnement. Welke provider is het best te gebruiken in Duitsland en Oostenrijk?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Barbara73,

Welkom op het Simyo forum!

Hier kun je een overzicht van de tarieven vinden: http://www.simyo.nl/sim-only/tarieven/buitenland.
Als je in het buitenland bent raden wij je aan om bij de netwerkinstellingen van je toestel handmatig verbinding te maken met de beschikbare netwerken. Je kunt dan zelf kijken welk netwerk het sterkste signaal heeft op jouw locatie.

Groetjes,

Manisha

Reageer