.

Beantwoord

Bellen naar 0909-nummers gaat niet?

  • 20 February 2015
  • 10 reacties
  • 374 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
Topic gesloten
icon

Beste antwoord door Naomi 23 February 2015, 16:09

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

10 reacties

...............................................
U leest nooit voorwaardes en mogelijkheden voordat u ergens klant word? 
Topic wat mij betreft gesloten.
S.v.p. niet meer reageren.
[quote]U leest nooit voorwaardes en mogelijkheden voordat u ergens klant word? 
[/QUOTE

TOPIC is wat mij betreft gesloten....
Gelukkig bepaal ik dat zelf zoals een moderator bepaald of een topic gesloten word.

Fijne avond :)
.......................
Gelukkig bepaal ik dat zelf zoals een moderator bepaald of een topic gesloten word.

Fijne avond :)


Hoop dat je gelukkig wordt....
Ik heb mijn antwoorden al gevonden en hoef verder geen uitleg of onzinnige opmerkingen van figuren zoals jij.
Jammer dat je niet wil meewerken als ik aangeef dat wat mij betreft dit topic gesloten is.

Vier verder zelf je feestje maar.
Reputatie 3
Badge +9
Waarom dit vervelende modder gooien naar elkaar? Ik kan niet bepalen wat een ander hier typt, maar hou de eer aan jezelf. 
In dit topic vindt ik dat je subtieler had kunnen erageren Raytje. p.s. het is voorwaarden en niet voorwaardes. (ook dit is aan afgang).
Daar heb je misschien wel gelijk in maar TS heeft zijn openings en andere berichten verwijderd en daarom is het gehele topic een beetje apart om te lezen. Ik vind dat ik best een kritische vraag mag stellen als iemand vraagt naar zaken die men had kunnen weten. En een typfout is snel gemaakt, kon het helaas niet wijzigen, zag het te laat.

Het hele topic heeft nu een vertekend beeld en dat is jammer. 
Reputatie 4
Badge +10
Hoi BCV,

Fijn om te zien dat je al een antwoord hebt gevonden. Mocht je toch nog vragen hebben over 0909-nummers, dan ben je vrij om een nieuw topic te openen :o


Aan jullie allemaal,
Ik vind het jammer om te zien dat de discussie die ik niet meer terug kan lezen zo’n karakter heeft gekregen. Op dit forum mogen we allemaal reageren. Ik vind het wel belangrijk dat we elkaar daarbij respecteren.

Iedereen mag hier zijn mening geven, maar als een topic starter aangeeft dat de discussie wat hem betreft niet meer hoeft, dan kun je daar ook gehoor aan geven.
Wat dat betreft heeft Martijn® hier wel een punt, maar laten we ook over typefoutjes niet vervelend doen. Die maken we allemaal wel eens 😉
Ik sluit hierbij dit topic.