Skip to main content

.

Beantwoord

Bellen lukt ineens niet meer?

Sinds vandaag lukt het plotseling niet meer om te bellen of gebeld te worden. Andere zaken zoals internetten en whatsapp doen het wel. Ik heb onbeperkt bellen en alle facturen zijn betaald.

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Marius H,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je afgelopen weekend niet kon bellen of gebeld worden. Op jouw aansluiting zie ik op dit moment geen blokkade en het is lastig te zeggen wat er een paar dagen geleden aan de hand was waardoor je niet kon bellen.

@JanD geeft aan dat er blijkbaar een storing is geweest. Het zou goed kunnen dat dit de oorzaak was van de problemen. Ik hoor graag of alles inmiddels is opgelost en of je weer kunt bellen. Is dat niet het geval, dan zoek ik het uiteraard graag verder voor je uit!

Bedankt ​@Ron H en ​@JanD voor jullie hulp!

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1285 reacties
  • 13 april 2025

je geeft aan internetten en WhatsApp lukt wel is dit via wifi of via het mobiele netwerk?

en wat is het resultaat als je de simkaart in een andere mobiel stopt?
en wat is de status van je simkaart in mijn simyo?

JanD
  • 850 reacties
  • 13 april 2025

Beste ​@Marius H er was een storing las ik in het KPN-forum.

Zou nu weer opgelost moeten zijn.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1796 reacties
  • antwoord
  • 14 april 2025

Hoi ​@Marius H,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je afgelopen weekend niet kon bellen of gebeld worden. Op jouw aansluiting zie ik op dit moment geen blokkade en het is lastig te zeggen wat er een paar dagen geleden aan de hand was waardoor je niet kon bellen.

@JanD geeft aan dat er blijkbaar een storing is geweest. Het zou goed kunnen dat dit de oorzaak was van de problemen. Ik hoor graag of alles inmiddels is opgelost en of je weer kunt bellen. Is dat niet het geval, dan zoek ik het uiteraard graag verder voor je uit!

Bedankt ​@Ron H en ​@JanD voor jullie hulp!

Groetjes,
Seren

Reageer