.

Beantwoord

Bellen in en naar het buitenland

  • 2 August 2012
  • 5 reacties
  • 635 Bekeken

Badge
Hoe lang duurt het voordat je je instellingen hebt gewijzigd ook daadwerkelijk gewijzigd worden?
Ik heb nl. de instelling voor bellen in/uit buitenland gewijzigd in: aan.
icon

Beste antwoord door Natascha 3 August 2012, 09:25

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Beste Eh791,

Welkom op het forum!
Nadat je de optie hebt geactiveerd dien je toestel uit/aan te zetten om de wijziging door te kunnen voeren op het netwerk.
Badge
Beste Eh791,

Welkom op het forum!
Nadat je de optie hebt geactiveerd dien je toestel uit/aan te zetten om de wijziging door te kunnen voeren op het netwerk.


Hallo,
Ik heb herhaaldelijk mijn telefoon aan en uit gezet, maar helaas nog steeds geen netwerk beschikbaar. Hoe kan dat?
Badge +6
Hallo,
Ik heb herhaaldelijk mijn telefoon aan en uit gezet, maar helaas nog steeds geen netwerk beschikbaar. Hoe kan dat?


Beste Eh791,
Ik heb de optie bellen in en naar het buitenland opnieuw voor je geactiveerd op je aansluiting.
Ik wil je graag vragen je toestel uit/aan te zetten.
Beste Moderator,

Ik kan niet bellen/sms-en vanuit het buitenland en het activeren hiervan via de site lukt ook niet!! 500 error.
Kunnnen jullie dit voor mij actief zetten?

Alvast bedankt.

mvg
Ruben
Badge +6
Beste Moderator,

Ik kan niet bellen/sms-en vanuit het buitenland en het activeren hiervan via de site lukt ook niet!! 500 error.
Kunnnen jullie dit voor mij actief zetten?

Alvast bedankt.

mvg
Ruben


Beste Nebur,

Welkom op het forum!
Ik heb de optie bellen in en naar het buitenland voor je geactiveerd op je aansluiting.
Je dient je toestel uit/aan te zetten. Mocht je toestel niet automatisch het juiste netwerk vinden dan dien je handmatig te zoeken naar het juiste netwerk.

Reageer