.

Beantwoord

APP / Inlogproblemen mijn Simyo

  • 31 July 2012
  • 3 reacties
  • 862 Bekeken

Badge
Ik ben vandaag met mijn huidige nummer over naar Simyo.
Als ik online inlog kan ik niet met mijn nummer (Nummerbehoud) inloggen en moet ik dat met mijn tijdelijke nummer doen.
Wanneer kan ik met mijn huidige nummer inloggen op Mijn Simyo?


Ik heb een vraag; Ik heb een APP gedownload op mijn iPhone.
Nu wil ik wederom inloggen met mijn tijdelijke en (Nummerbehoud) nummer inloggen met mijn wachtwoord dat ik invoer bij Mijn Simyo. Ik zie dat ik geen verbinding krijg.

Vraagje; Hoe krijgen we bovenstaande punten opgelost??
icon

Beste antwoord door Natascha 31 July 2012, 11:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Beste Kerremans1978,

Welkom op het forum!
Het nummerbehoud staat voor vandaag echter is je telefoonnummer nog niet indienst bij Simyo.
Het proces voor nummerbehoud gebeurt tussen 9 uur 's morgens en 18 uur 's avonds. Dat is de reden dat je nog dient in te loggen met het tijdelijke telefoonnummer van Simyo.
Heb je je toestel al ingesteld voor mobiel internet met de instellingen van Simyo.
Badge
Ik maak geen gebruik van Mobiel Internet op mijn iPhone (alléén WIFI).
Het gaat met name om de gebruik te checken op mijn APP.
Ik kan niet inloggen met mijn tijdelijke en nummerbehoudnummer, welke gegevnes moet ik invullen voor het aanmaken van een app acount?



Beste Kerremans1978,

Welkom op het forum!
Het nummerbehoud staat voor vandaag echter is je telefoonnummer nog niet indienst bij Simyo.
Het proces voor nummerbehoud gebeurt tussen 9 uur 's morgens en 18 uur 's avonds. Dat is de reden dat je nog dient in te loggen met het tijdelijke telefoonnummer van Simyo.
Heb je je toestel al ingesteld voor mobiel internet met de instellingen van Simyo.
Badge +2
Beste Kerremans1978,

Je dient nu in te loggen met je behouden nummer en het wachtwoord.
De gegevens van je iTunes account die je in te vullen om toegang tot de appstore te hebben.

Groetjes,

Arie

Reageer