.

Beantwoord

Als ik gebeld wordt valt na ongeveer 2 minuten de verbinding weg. Wat kan ik hier aan doen?

  • 12 December 2016
  • 3 reacties
  • 946 Bekeken

Badge
als ik gebeld wordt valt na ongeveer 2 minuten de verbinding weg. Ik ( en de ander) horen dat plotseling niets meer. Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Caspar 12 December 2016, 17:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi karinascho,

Welkom op het forum.

Wat vervelend voor je dat de verbinding na 2 minuten wegvalt. Dit hoort natuurlijk niet.

Heb je dit alleen bij één persoon die jou belt, of bij meerdere mensen of zelfs iedereen? Wat gebeurt er als jij belt? Valt de verbinding dan ook opeens weg?

Ik ben erg benieuwd wat voor type toestel je hebt. Ik heb in ieder geval je simkaart gereset, dit is in dit soort gevallen al snel de oplossing. Op deze manier worden alle instellingen opnieuw aangemeld op 't netwerk. Jij hoeft alleen even voor 10 minuten je toestel uit en aan te doen. Kijk daarna eens of het probleem nog steeds blijft bestaan.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Beste Caspar,
Bedankt voor je snelle reactie. Hieronder mijn reactie op jouw vragen. Ik heb dit bij meerdere mensen die mij bellen. Als zij direct daarna terug bellen wordt de verbinding niet verbroken. Als ik zelf bel, blijft de verbinding volgens mij wel in stand. Ik heb een iPhone 5s. Heb mijn toestel net 10 min uit gedaan. Ik houd het de komende tijd in de gaten. Zal laten weten of het werkt.

Hartelijke groet,

Karinascho
Reputatie 5
Badge +9
Hoi karinascho,

Bedankt voor het antwoord op mijn vragen. Hou het inderdaad maar in de gaten. Hopelijk heeft de reset geholpen! We horen van je.

Groetjes,
Caspar

Reageer