.

Beantwoord

Als ik buiten wifi bereik kom kan ik niet meer bellen. Hoe kan dat?

  • 16 January 2016
  • 4 reacties
  • 512 Bekeken

Als ik buiten mijn wifi bereik ben kan ik niet meer bellen. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Estelle 17 January 2016, 10:03

Bekijk originele reactie

4 reacties

Wat een aparte vraag cq probleem. Wifi en bellen staan los van elkaar. Wifi staat ook los van Simyo. Dus waarom je niet kan bellen als je buiten je Wifi bereik bent is me een raadsel.

Kun je uitleggen of er een eventuele melding is of iets anders waardoor jij weet dat je niet kan bellen? Kun je wel gebeld worden?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Maik1234,

Je belt toch wel via Simyo en niet via WhatsApp, Facebook o.i.d.? Dan is het probleem eenvoudig, je hebt dan geen internet.
Dat is inderdaad een verklaring Frans 😃
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Maik1234,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik heb net als franswon en Raytje even goed moeten lezen wat je precies bedoelt 😳. Wi-Fi en je mobiele aansluiting staan namelijk los van elkaar. Op je aansluiting zie ik dat je in september een negatief tegoed had. Wij zijn je eenmalig tegemoet gekomen tot een tegoed van €0,-. Je aansluiting is hier toen wel door geblokkeerd 😞. Pas als je je beltegoed ophoogt tot een positief tegoed, wordt je aansluiting gedeblokkeerd. Je kunt je beltegoed via Mijn Simyo opwaarderen.

Waarschijnlijk bedoel je dus dat je buitenshuis niet kunt bellen via WhatsApp. Ik raad je aan om je beltegoed weer op te waarderen. Dan kun je binnenshuis gebruik maken van je Wi-Fi verbinding en buitenshuis weer van je mobiele aansluiting 😉.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Groetjes,
Estelle

Bedankt voor jullie hulp, franswon en Raytje 😃

Reageer