.

Beantwoord

Afrekenen per seconde?

  • 19 October 2012
  • 3 reacties
  • 336 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Laatst heb ik helaas in de VS moeten bellen. De tarieven daarvoor zijn best hoog, maar het telefoontje was noodzakelijk.
Nu kom ik er ook nog eens achter dat er per minuut afgerekend wordt, dit maakt het allemaal *nog* duurder. Kan dat niet per seconde afgerekend worden?

Zijn er aanvullende bundels beschikbaar om bellen in het buitenland goedkoper te maken?
icon

Beste antwoord door Arie 22 October 2012, 09:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste Gobo,

Helaas wordt er bij onze abonnementen altijd per minuut afgerond. Het is helaas niet mogelijk om dit aan te passen. Ook bieden wij geen speciale buitenland bundels aan om goedkoper te bellen in het buitenland. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie
Badge
Beste Gobo,

Helaas wordt er bij onze abonnementen altijd per minuut afgerond. Het is helaas niet mogelijk om dit aan te passen. Ook bieden wij geen speciale buitenland bundels aan om goedkoper te bellen in het buitenland. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie

Waar kan ik die buitenland bundels vinden? Want dat klinkt misschien wel interessant.
Reputatie 7
Badge +9
Die bundels zijn er niet, zoals Arie zei: Ook bieden wij geen speciale buitenland bundels aan om goedkoper te bellen in het buitenland.

Reageer