.

Beantwoord

Afgesloten wegens administratieve redenen

  • 8 May 2013
  • 8 reacties
  • 272 Bekeken

Potver, net nu mijn 06 zeer belangrijk is, ben ik afgesloten. Pa op de IC. Contactpersoon!!!
Vanmiddag al gebeld en het werd in orde gemaakt. Helaas maar voor eventjes.
Na 5 uur weer plat.
Ik heb alles keurig betaald............los dit op, graag.
icon

Beste antwoord door Natascha 13 May 2013, 14:11

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum marbrax,

Vervelend dat je moet wachten tot vrijdag, de helpdesk is alleen op werkdagen geopend en morgen is het een officiële feestdag.

Is het mogelijk om snel een ander contactpersoon te regelen (buurman o.i.d.). Als je telefoon simlockvrij is kan je ook overwegen voor een par euro een prepaidnummer van een provider te nemen en dit nummer door te geven aan het ziekenhuis.

Ik hoop dat je vader voorspoedig herstelt.
Nu heb ik al een paar keer gebeld dat me sim kaart niet doet !  Nu wordt mij verwezen naar een winkel te gaan en dat  te controleren.

Nou ik heb hem in een andere toestel gestopt en doet ie het ook niet ! Ik zit nu al 3 dagen zonder telefoon.

Wegens administratieve reden is mijn kaart geblokkeerd krijg ik te horen !  Het probleem ligt bij jullie en vraag hierbij onkosten vergoeding.



Ik hoop dat u het nu gaat oplossen !
Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum raymondschimmer,

Als je om administratieve redenen afgesloten bent zal de simkaart het in geen enkele telefoon doen.

Ook voor jou geldt dat je tot vrijdag moet wachten - zie mijn post nummer 2 in deze thread.
Helaas het is niet anders, inmiddels een oud prepaykaartje in gebruik, die doet het wel!!!
Dus aan het toestel ligt het niet:rolleyes:
Ben toch heel erg benieuwd wat de administratieve redenen zijn.
Bedankt voor je reactie.
wat tot vrijdag wachten !  ben je gestoord ofzo .  Die collega van je vanmiddag die beweerde maar dat het aan het toestel lag of aan de de simkaart zelf . Terwijl die simkaart gloednieuw is !
Is gewoon **** *** !  ik eis onkosten vergoeding !
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben niet gestoord en ook geen medewerker van Simyo. Dus het was geen collega van mij.
Badge +6
Potver, net nu mijn 06 zeer belangrijk is, ben ik afgesloten. Pa op de IC. Contactpersoon!!!
Vanmiddag al gebeld en het werd in orde gemaakt. Helaas maar voor eventjes.
Na 5 uur weer plat.
Ik heb alles keurig betaald............los dit op, graag.


Hoi Maxbrax,

Ik zie dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice op 8 mei. De medewerker van de klantenservice heeft je aansluiting een reset gegeven. Ik zie dat je na 8 mei weer gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting.

@ Franswon bedankt voor het meedenken.
Badge +6
wat tot vrijdag wachten !  ben je gestoord ofzo .  Die collega van je vanmiddag die beweerde maar dat het aan het toestel lag of aan de de simkaart zelf . Terwijl die simkaart gloednieuw is !
Is gewoon **** *** !  ik eis onkosten vergoeding !


Hoi Raymondschimmer,

Ik zie in het systeem dat je op 8 mei contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en dat de medewerker je simkaart een reset heeft gegeven. Ik zie dat er na 8 mei gebruik is gemaakt van de aansluiting. Heb je simkaart in een ander toestel geplaatst dat je gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting.

Franswon probeert je alleen te helpen. Hij werkt niet voor Simyo, hij is net als jij een klant van Simyo. Laten we aardig blijven voor elkaar zodat het gezellig en leuk blijft op het forum. :)

@ Franswon bedankt voor het meedenken.

Reageer