Skip to main content

.

Ik ben vanmorgen aangesloten bij Simyo… nou. Ik heb helemaal geen verbinding. Om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

 

De hele dag niet bellen en gebeld kunnen worden. Wat in mijn beroep toch tamelijk belangrijk is.  

Lekkere binnenkomer bij Simyo. Dat had Vodafone toch een heel stuk beter voor elkaar. Eerste tekenen van spijt heb ik al zeker.

Hoi @ArnaudB,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je precies dezelfde topic meerdere keren hebt geplaatst. Het is niet helemaal de bedoeling om meerdere topics te openen of om te reageren op andere topics omtrent hetzelfde probleem als je al een topic hierover hebt geopend. Dit is om verwarring te voorkomen. Ik heb zojuist jouw eerste topic beantwoord. Ik zal dit topic sluiten en ik raad aan dat wij verder communiceren via jouw eerste topic. Je kunt hier onze huisregels eventueel lezen.

Groetjes,
Roeqajja