.

Beantwoord

Activeren bundel

  • 24 February 2013
  • 7 reacties
  • 278 Bekeken

Lieve mevrouw of mijnheer van het Simyo-forum
Met betrekking tot mijn aanvraag van een Simyo-abonnement (ordernummer 344312276) het volgende:
• Ik heb de ontvangen kaart, gekoppeld aan het (tijdelijke)mobiele nummer 0683803220,  inmiddels geplaatst en via het internet geactiveerd, een technisch hoogstandje voor mij
• Ik heb in diverse eerdere berichten aan de afdeling Porteringen en aan Klantenservice aangegeven alsnog af te zien van nummerbehoud
• Ik hoop dan dat mijn tijdelijke nummer 0683803220 mijn definitieve nummer kan worden
Ik wacht nu op het moment dat mijn bundel van maar liefst 100 belminuten per maand gekoppeld wordt aan mijn telefoonnummer. Voor zover ik kan nagaan is dat nog niet gebeurd.
Wilt u mij aub bevestigen dat mijn tijdelijke nummer mijn definitieve nummer wordt en dat mijn bundel gekoppeld is aan mijn nummer zodat ik helemaal los kan gaan.
Ik wacht nog even met serieus bellen tot ik bericht van u heb ontvangen.
Jeanne Groot
icon

Beste antwoord door Wayne 1 March 2013, 12:22

Bekijk originele reactie

7 reacties

Omdat niemand anders reageert, reager ik maar zelf!

Welke Simyo-er beantwoordt mijn vraag????
Reputatie 7
Oef, binnen 24 uur een post een kick gegeven.......😕. Is wel vlot hoor.......

Ik denk dat het beter is, dat je nog heel eventjes geduld uitoefent, zodat een webcarelid je probleem kan oppakken.

Succes!
Ik probeer al ruim een week via de afdeling Porteringen en Klantenservice een reactie te krijgen die hout snijdt. Via welke afdeling moet mijn probleem worden opgelost en hoe krijg ik daarvan bericht? Ik dacht dat het forum daarin ook een rol kon spelen.
Reputatie 7
Via het forum kan je probleem zeker opgelost worden. De webcareleden zijn zeer actief. Echter, zoals ik al aangaf, om 21 uur nadat je je topic had geopend een kick te geven is wel erg vlot.

Heb nog even geduld totdat een webcarelid je probleem oppakt.

Als het je toch te lang mocht duren kun je altijd nog een van de webcareleden een pm sturen.

Succes!
Reputatie 2
Badge +1
Hey Sjanneke,

Excuses voor de vertraagde reactie. Volgens onze gegevens is jouw nummerbehoud reeds geannuleerd en is jouw abonnement in gegaan met het tijdelijke telefoonnummer. Zou je dit even kunnen bevestigen?
Hey Sjanneke,

Excuses voor de vertraagde reactie. Volgens onze gegevens is jouw nummerbehoud reeds geannuleerd en is jouw abonnement in gegaan met het tijdelijke telefoonnummer. Zou je dit even kunnen bevestigen?

Het lijkt allemaal goed te werken. Bedankt voor de reactie.
Over en uit!
Badge +6
Hoi Sjanneke,

Graag gedaan.

Reageer