.

Vraag

abonement nr. behoud

  • 6 June 2012
  • 3 reacties
  • 321 Bekeken

Badge
hallo ik heb 2 dagen terug een nieuw abbo proberen aan te maken met nr. behoud dit lukte tot dat ik de datum in moest voeren van ingang .deze kon ik niet invullen mogelijk was tot 03-08-12 maar mijn oude abbo bij tele 2 loopt tot 04-08-12 heb toen kl.service gebeld van jullie die zei probeer 06-08-12. lukte ook niet hij zei toe probeer het morgen of overmorgen nog eens. paar uur er na kreeg ik al van jullie via de mail bericht dat ik een nieuw abbo heb dus ik kan niks meer proberen maar toch wil ik nr. behoud heb nu al 2 dagen geprobeerd jullie te bellen maar krijg te horen dat de lijnen in onderhoud zijn . hoe lossen we dit nu op?
P.S. ik heb al 2 abbo's bij jullie ( voor mijn vrouw en zoon ) daar heb ik geen problemen me tot nu toe.

M.V.G. Cen Jacobs

3 reacties

Badge
alles opgelost kreeg tijdens het activeren al dat het nr. behoud nog afgemaakt was nu maar afwachten.
Badge
alles opgelost kreeg tijdens het activeren al dat het nr. behoud nog afgemaakt was nu maar afwachten.
nog niet afgemaakt was
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum cenneke,

Je nummerbehoud aanvraag is in ieder geval binnen gekomen. Je wordt vanaf nu per email op de hoogte gehouden over je nummerbehoudstatus.

Groetjes,

Alex

Reageer