.

Beantwoord

Aanvraag nummerbehoud WEL of NIET gelukt?

  • 24 October 2012
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Badge
LS,

hedenmiddag om 16.57u twee mails van jullie ontvangen betreffende de aanvraag van nummerbehoud. In de ene mail wordt bevestigd dat mijn nummer wordt overgenomen door Symio en in de 2e mail wordt aangegeven dat de aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen.

Graag hoor ik wat nu de status is? Een kopie van de door jullie verzonden mails voeg ik bij.

MVG
A. Hakse

Kopie mail 1:

Porteringen [email]porteringen@simyo.zendesk.com[/email]
16:57 (3 uren geleden)

aan mij

Beste Andrew,


Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: simnummer onjuist.

Simyo Sim Only klanten, LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je af ziet van nummerbehoud!

Besluit je met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer dat je van Simyo hebt gekregen, te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.

Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.


Met vriendelijke groet,


Het Simyo team

Kopie mail 2

porteringen [email]porteringen@simyo.zendesk.com[/email]
16:57 (3 uren geleden)

aan mij
Beste Andrew,

Uw vorige provider liet ons weten dat we uw huidige nummer over kunnen zetten naar uw Simyo simkaart. Het overzetten zal gebeuren op: 26-11-2012.

Een dag voordat uw nummer wordt overgezet, sturen we een herinnering per e-mail. Heeft u vragen over het overzetten van uw nummer dan kunt u ons bereiken via [email]porteringen@simyo.nl[/email]

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team
icon

Beste antwoord door Arie 29 October 2012, 10:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste Matrdrew25,

Door een fout in ons systeem heb je beide mails ontvangen. Echter is de mail met de bevestiging de juiste mail. De mail met de afkeuring kan je als niet verzonden beschouwen. Je nummer zal over worden gezet op 26-11. Dit bevestigen wij bij deze nogmaals. Onze excuses voor de verwarrende berichtgeving.

Groetjes,

Arie

Reageer