.

Beantwoord

Aanvraag nummerbehoud tot 4 maal toe afgewezen!

  • 3 October 2012
  • 7 reacties
  • 572 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,Ik heb op 14-9-12 een sim only abonnement bij u afgesloten. Ik ben momenteel abonnee bij Ben en wil met nummerbehoud overstappen naar Simyo. Echter tot op heden heb ik tot 4 maal tot opnieuw nummerbehoud aangevraagd via de selfservice van Simyo maar krijg keer op keer de volgende afwijzing: De reden opgegeven door je vorige provider is: andere serviceprovider, ik heb het juiste type service provider geselecteerd (Ben / abonnement) en het nummer van mijn simkaart correct ingevoerd.

Ik snap niet wat er mis gaat en heb meerdere keren geprobeerd om telefonisch contact te zoeken met uw klantenservice om na te gaan wat er mis gaat. Ik heb meerdere malen geprobeerd uw klantenservice te bellen maar telkens na 30 minuten gewacht te hebben heb ik opgehangen. Uw klantenservice is gedurende de gehele dag onbereikbaar! Tevens heb ik deze vraag reeds meer dan vier dagen geleden per e-mail gesteld, echter nog steeds geen reactie van u ontvangen, terwijl ik al wel betaal voor dit abonnement.Ik heb nu twee sim only abonnementen naast elkaar lopen wat mij veel geld kost en wat ik niet gebruik en wat niet de reden van mijn overstap is geweest. Ik hoop dat u op korte ternijn bovenstaande kunt oplossen anders ben ik genoodzaakt mijn Simyo abonnement op te zeggen en abonnee bij Ben te blijven.Ik hoop spoedig een reactie van u te ontvangen op bovenstaande.Met vriendelijke groet,Leonie
icon

Beste antwoord door Wayne 5 October 2012, 13:19

Bekijk originele reactie

7 reacties

Voor uw informatie, het ticketnummer is: "#240808: Nummerbehoud"

Mvg,

Leonie
Ha Leonie,

Heb ik ook, zelfde afwijzing van Ben naar Simyo. Heb je ook contact gehad met Ben ? Via hun klantenservice gehoord dat je 'ben seal' als oude provider moet opgeven. Kan niet via het formulier selfservice, dus ik heb de gegevens gemaild naar portering@simyo.nl. Ik ben benieuwd.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum leonie79 en Vern,

Voor jullie beiden is de aanvraag NP opnieuw ingediend. Jullie zullen per email op de hoogte gehouden over de status van jullie aanvraag.
Wat een moeite om mijn nummer te porteren van BEN naar Simyo. Tweede afwijzing ontvangen: onjuist simnummer. Dat simnummer voorafgaand nog gecontroleerd met de klantenservice van BEN, nu weer: het door mij aan de afdeling portering doorgegeven simcardnummer is toch echt juist. Dan maar poging nummer 3 naar portering, met als bijlage een scan van mijn simcard. Weer uitstel van overstap naar Simyo, er van uitgaande dat het ooit zal lukken . . .
Badge +2
Beste Vern,

Uit onze gegevens blijkt dat wij gisteren een goedkeuring van Ben hebben gekregen om je nummer over te nemen. Dit gebeuren op 08-11. Wij zullen je hier nog een mail over sturen.

Groetjes,

Arie
Dag Arie. Nog geen mail ter bevestiging van de portering op 8 november ontvangen. Kan dit kloppen ? Gr. Vern
Badge +2
Beste Vern,

Wij hebben je bij deze een bevestigingsmail gestuurd.

Groetjes,

Arie

Reageer