Ik snap niet wat er mis gaat en heb meerdere keren geprobeerd om telefonisch contact te zoeken met uw klantenservice om na te gaan wat er mis gaat. Ik heb meerdere malen geprobeerd uw klantenservice te bellen maar telkens na 30 minuten gewacht te hebben heb ik opgehangen. Uw klantenservice is gedurende de gehele dag onbereikbaar! Tevens heb ik deze vraag reeds meer dan vier dagen geleden per e-mail gesteld, echter nog steeds geen reactie van u ontvangen, terwijl ik al wel betaal voor dit abonnement.Ik heb nu twee sim only abonnementen naast elkaar lopen wat mij veel geld kost en wat ik niet gebruik en wat niet de reden van mijn overstap is geweest. Ik hoop dat u op korte ternijn bovenstaande kunt oplossen anders ben ik genoodzaakt mijn Simyo abonnement op te zeggen en abonnee bij Ben te blijven.Ik hoop spoedig een reactie van u te ontvangen op bovenstaande.Met vriendelijke groet,Leonie
Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactie