.

Beantwoord

Aanvraag nummerbehoud opheffen

  • 10 March 2014
  • 6 reacties
  • 410 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en dit is afgewezen door KPN. Ik werkte voorheen bij KPN en heb een zakelijk nummer. Ik weet alleen mijn klantnummer niet en wil nu mijn nummerbehoud stoppen en gewoon verder met mijn huidige Simyo nummer. Hoe kan ik dit regelen?
Dank Krik.
icon

Beste antwoord door Dries 11 March 2014, 09:38

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Krik,

Welkom op het forum :)

Wat vervelend dat nummerbehoud is mislukt wegens een foutief klantnummer 😞 Je kunt gewoon afzien van je aanvraag, als je dat zeker weten wil doen. Je kunt namelijk ook KPN opbellen en vragen wat je klantnummer is en vervolgens een nieuwe aanvraag indienen. Als je het klantnummer weet kun je op Mijn Simyo een nieuwe aanvraag indienen.

Moet ik nog even wachten met annuleren zodat je een nieuwe aanvraag kunt indienen? Als je afziet van je aanvraag ontvang ik daar graag een bevestiging van 🙂
Ha Dries,

Is het ook mogelijk om nu het nummer te gebruiken en dan later het nummer over te nemen? Ik wil liever niet 3 maanden zonder bundel internetten en bellen is een beetje prijzig.

Dank Krik.
Badge +6
Hoi Krik,

Helemaal begrijpelijk en dat is zeker mogelijk.

Wat ik voor je kan doen is dat ik nu de aanvraag voor nummerbehoud voor je annuleer en je bundels laat activeren. Dan kan je vervolgens zelf via Mijn Simyo >> Mijn instellingen & simkaart een nieuw nummerbehoudverzoek laten doen bij KPN.

Wat ik me alleen nu afvraag is of je niet nog een actief abonnement hebt bij KPN? Doorgaans blijven onze klanten namelijk hun "oude" abonnement gebruiken tot we het nummer daarvan kunnen overnemen, dit om dubbele abonnementskosten te voorkomen.

Ik zie graag je reactie tegemoet! 🙂
Ha Kim,

Mijn abonnement is een zakelijk abonnement op naam van KPN (ik werkte eerst in Den Haag). Ik moet allerlei zaken regelen voor ik het nummer uberhaubt over kan nemen. Dus als jij de aanvraag wil annuleren en mijn bundels wil activeren kan ik mijn nieuwe nummer gebruiken.
Ik kijk dan wel of ik mijn oude nummer nog in de toekomst kan overzetten.

Alvast dank en hoor graag als het gelukt is.

Groet Krik.
Badge +6
Hoi Krik,

Oké helemaal goed, ik heb het verzoek doorgezet naar onze afdeling Nummerbehoud, ik laat het je weten als ik de terugkoppeling heb gekregen dat je abonnement actief is!
Badge +6
Hoi Krik,

Oké helemaal goed, ik heb het verzoek doorgezet naar onze afdeling Nummerbehoud, ik laat het je weten als ik de terugkoppeling heb gekregen dat je abonnement actief is!


En daar is de terugkoppeling, vanaf nu bel/sms/internet je vanuit je bundels! 🙂

Reageer