Symio heeft op ons verzoek het T-mobile abbo opgezegd. (het contract was inmiddels afgelopen) en nummerbehoud geregeld.
Dit is inmiddels geaccepteerd zoals we gisteren per mail hebben vernomen.
Tot mijn niet geringe verbazing kreeg ik gisteren een mail met de porteringsdatum. Deze is op 6 mei as gezet.
Waarom moet dit zo lang duren. Ik heb geen verplichtingen meer tav T mobile.
En mocht het zo zijn dat het idd een maand moet duren, via welke provider kan ik dan bellen gedurende deze maand?
Via Symio kan dit niet of enkel tegen hoge kosten.
Blijft de simkaart van T Mobile actief en kan ik daar tegen een normaal tarief bellen.
Zojuist de helpdesk van T Mobile hierover gebeld.
Daar zagen ze dat Symio het nummerbehoud had aangevraagd en het reeds afgelopen abbo had aopgezegd.
Zij wensten geen mededelingen te doen hierover.
Voor info dien ik mij tot jullie te wenden volgens hen.
Erg vreemde situatie.
Wie heeft hierop antwoord?
Alvast bedankt.
Groet,
Gerrit
Beste antwoord door Manisha
Bekijk originele reactie