.

Beantwoord

Aanvraag nummerbehoud

  • 6 April 2013
  • 2 reacties
  • 324 Bekeken

Beste,

Symio heeft op ons verzoek het T-mobile abbo opgezegd. (het contract was inmiddels afgelopen) en nummerbehoud geregeld.
Dit is inmiddels geaccepteerd zoals we gisteren per mail hebben vernomen.

Tot mijn niet geringe verbazing kreeg ik gisteren een mail met de porteringsdatum. Deze is op 6 mei as gezet.
Waarom moet dit zo lang duren. Ik heb geen verplichtingen meer tav T mobile.

En mocht het zo zijn dat het idd een maand moet duren, via welke provider kan ik dan bellen gedurende deze maand?
Via Symio kan dit niet of enkel tegen hoge kosten.
Blijft de simkaart van T Mobile actief en kan ik daar tegen een normaal tarief bellen.

Zojuist de helpdesk van T Mobile hierover gebeld.
Daar zagen ze dat Symio het nummerbehoud had aangevraagd en het reeds afgelopen abbo had aopgezegd.
Zij wensten geen mededelingen te doen hierover.
Voor info dien ik mij tot jullie te wenden volgens hen.
Erg vreemde situatie.

Wie heeft hierop antwoord?
Alvast bedankt.

Groet,
Gerrit
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 17:26

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi Jeasta,

Welkom op het Simyo forum!
Als je overstapt naar Simyo met nummerbehoud en het te behouden nummer gekoppeld is aan een abonnement bij je huidige provider, zeggen wij het betreffende abonnement op. Elke provider hanteert voor particuliere abonnementen een opzegtermijn van 1 maand. Dit betekent dat we het abonnement bij T-mobile voor je hebben opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand.

Als je zelf het abonnement bij T-Mobile had opgezegd kun je een e-mail sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het verzoek of er een nieuw verzoek voor nummerbehoud kan worden ingediend voor de datum waarop je nummer wordt opgeheven bij T-mobile. Als dit niet het geval is zullen we je nummer op 6 mei overzetten. Tot die tijd kun je gebruik blijven maken van de simkaart van T-Mobile.

Groetjes,

Manisha
Hallo Manisha,

Bedankt voor je antwoord.
Het is me duidelijk.
Zolang ik maar tot 6 mei met mijn huidige simkaart kan bellen, is er geen probleem.

Groet,
Gerrit

Reageer