.

Beantwoord

Aanvraag afgewezen door verkeerd simkaartnummer KPN

  • 20 February 2013
  • 1 reactie
  • 367 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik ben er nu achter dat ik het KPN simkaartnummer heb opgeven met de cijfers. Nu heb ik een mail teruggestuurd naar porteringen@simyo.nl met het juiste nummer, zonder cijfers. Ik heb nog geen reactie terug in de mail. Beteknt dit dat de aanvraag niet in behandeling is? Wat moet ik doen? Ik wil nog steeds nummerbehoud.

Mvg h.haverkamp

mail:

Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06............ op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: simnummer onjuist.
icon

Beste antwoord door Alex 21 February 2013, 09:51

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tej,

Je hebt je vraag ook in dit topic gesteld. Ik heb je vraag daar dan ook behandeld. Ik zal dit topic sluiten om het overzicht te bewaren.

Groetjes,

Alex