.

Beantwoord

aansluitkosten bij overstap Tringg - Simyo?

  • 18 January 2014
  • 3 reacties
  • 748 Bekeken

Badge
Waarom worden er aansluitkosten gerekend terwijl ik al klant was bij Simyo. Ik moet hier 15 euro voor betalen. Dat vind ik echt onzin. Mijn rekening loopt van 5 dec tot 31 dec. Ik moet bijna het hele maandbedrag betalen. Terwijl ik bijna een week mijn abonnement niet kon gebruiken.
Misschien toch maar overstappen na een andere provider.
icon

Beste antwoord door Charlene 20 January 2014, 15:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Waarom worden er aansluitkosten gerekend terwijl ik al klant was bij Simyo. Ik moet hier 15 euro voor betalen. Dat vind ik echt onzin. Mijn rekening loopt van 5 dec tot 31 dec. Ik moet bijna het hele maandbedrag betalen. Terwijl ik bijna een week mijn abonnement niet kon gebruiken.
Misschien toch maar overstappen na een andere provider.


Hoi Ellenwop,

Die aansluitkosten gelden inderdaad niet voor mensen die al klant zijn. Ik zie dat ze bij jou wel op de factuur staan. Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik ga dat bedrag daarom in mindering brengen op je factuur van januari.
Je abonnementskosten voor december zijn gerekend van 5-12 /m 31-12. Maar omdat je abonnementskosten bij Simyo altijd vooruit betaalt, staan op de factuur van december ook de abonnementskosten van januari al. Daarom valt de eerste factuur altijd hoger uit. Neemt die uitleg de verwarring wat weg?

Groetjes,
Charlene
Badge
Oke dat is fijn.
Ik hoop alleen wel dat het hierbij blijft. Ik wil gewoon bellen en niet bezig zijn met controles van mijn afschrijvingen of facturen. Ik zie de bui alweer hangen dat deze rekening wordt afgeschreven. Dan moet ik het zeker weer terug storten en krijg ik van jullie incasso instantie weer een dreigmail over afsluiting als ik de rekening niet betaal!
Waarom kan dit nu niet verrekend worden?
Badge +6
Hoi Ellenwop,

Nee, nee komt allemaal goed, je hoeft niets te storneren. In plaats daarvan heeft Charlene de aansluitkosten gecrediteerd van je factuur van januari. Dat is de factuur die in februari online komt 🙂.

Oftewel het bedrag dat we nu incasseren blijft hetzelfde, maar in februari is je factuur €14,99 goedkoper 🙂.

Reageer