.

Beantwoord

Aansluitkosten bij overstap naar abonnement?

  • 13 January 2013
  • 4 reacties
  • 312 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Als ik van prepaid naar een abbonement wil moet ik dan als ik al klant ben
dan ook nog de aansluitkosten betalen ?

Mvg Oehoe
icon

Beste antwoord door Ali 16 July 2015, 13:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Ja er moeten bij simyo handelingen verricht worden en mensen osten geld
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum oehoe,

Wanneer je overstapt van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement worden er inderdaad aansluitkosten in rekening gebracht. Bedankt voor het goede antwoord erickiel.

Groetjes,

Alex
Dus het maakt niet uit dat je al in het verleden al een abbonement hebt gehad maar nu prepaid hebt en je weer terug wilt overstappen naar een abbonement? ... Want nogsteeds zullen mensen handelingen moeten verrichten?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi FdB,

Welkom op het forum.

Je reageert op een bericht van twee jaar geleden. Niets mis mee maar het antwoord van erickiel klopt niet meer 🙂

De overstapprocedure van Prepaid naar abonnement is makkelijker gemaakt. Als je op Mijn Simyo bent ingelogd met je Prepaid aansluiting zie midden in beeld een blauwe knop staan met de tekst ' stap over naar Sim Only'' .
Binnen twee dagen is je aansluiting omgezet in een Sim Only abonnement. Met deze overstap hoef je geen nieuwe bestelling te plaatsen en dus ook geen aansluitkosten te voldoen.

Een andere voordeel is dat het overgebleven beltegoed in mindering wordt gebracht op je eerste factuur. Meer informatie over het overstappen van Prepaid naar abonnement lees je op onze klantenservicepagina.

Reageer